Hallå!!!

Nu är jag tillbaka efter min irrfärd till fjällen!

Eller irrfärd, det var väl en rätt lugn tur! :)

Lördag, söndag fint väder. Tyvärr spenderades lördagen alldeles för länge på en parkering i Östersund....
Givetvis var det en av bilarna som gick sönder redan där och det medförde vissa problem....
Problem som löstes av att Markus lilla greklastbil lastad med två skotrar även fick dra en släpvagn med två skotrar och så kunde färden fortsätta, dock i sakta mak....

Mycket trevlig stuga hade vi, mitt emot vemdalsskalet så en fantastisk utsikt mot backen.
Mycket god mat och dryck har vi intagit, alldels för mycket mat..... :(
Mycket skoter har vi kört, på ganska guppiga leder men skoj iaf!

Lite dimma stötte vi på, vilket var det läskigaste jag varit med om på länge.....
Jag körde först och så blev det helt plötsligt bara en vit vägg och jag började se skräpet som snurrar runt på hornhinnan å inte ett ledkryss eller nåt överhuvudtaget!!!
Huuu, scary scary! Men till slut fann vi ett kryss och kunde fortsätta färden med korvgrillning, hängdrivshoppning och snökrypning.

Lite shopping blev det också! Har länge sett annonserna för vemdalsskalets skidshop som verkar sälja så många roliga märken och de gjorde dom också!
Dessutom var det REA!
Så en jättefin grå huvtröja med paljetter och puffärmar och andra trevliga detaljer fick följa med hem =)
Från märket OBJECT......Vad är det för märke???

Ganska mör i ryggen är jag nu tillbaka på jobbet och här hemma har snön fullkomligen VRÄKT ner.
Ca 3 dm nysnö är det nu, mer vinter än vi haft på hela vintern, och det vräker fortfarande ner och jag är väl inte helt tillfreds med det....

Vad har hänt med er sen sist???
Måste försöka uppdatera mig på det nuvarande läget!
Kram!!!

Kommentarer
Postat av: Carrie

Vad trevligt ni har haft det! Kan se framför mig hur karavanen kördes framåt:-)
Nja, vintern tycks falla ner,efter några års snöfattighet och allt på en och samma gång.

Hoppas ni får en trevlig helg.

Mvh/C.

2006-03-30 @ 16:19:20
Postat av: Agneta

Åh vad härligt ni verkar ha haft det, trots smärre missöde där i början... Men men, sånt händer.

Välkommen hem.

Postat av: Marajja

Jättetrevligt!!!!
Vill tillbaka!
Tack ni båda! =)

2006-03-31 @ 08:26:26
URL: http://www.marajja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback