Jag blir så arg!!

Igår, när jag för en gångs skull tog mig tid att surfa hemma för att lägga in lite bilder, så fungerar det inte!!!!
Hann lägga in två bilder sen kunde inte servern hittas och det kom ett felmeddelande -missing string-
Nä, jag saknar ingen string!
Gahhh!
Men två bilder blev det,

Markus som gräver upp golvet i det som varit skafferi som ska bli toalett och
24883-170

det färdigreglade badrummet. Nu är det grövsta gjort där!
24883-169

Resten av bilderna ligger iaf i datorn så jag får väl prova lägga in dem någan annan dag!

Kommentarer
Postat av: malin

tydligen så hade jag också förlorat en string, fattar ingenting.

Postat av: Carrie

Ser nästan likadant ut i min gamla lägenhet som vi håller på att renovera. E så trött efter all flytt. Nu vill jag bara ha en semester, men det får man se sig i stjärnorna efter.

2006-05-22 @ 11:41:17
Postat av: Marajja

Malin: Konstigt de där.... ;)

Carrie: Är det en fin gammal lägenhet du/ni? flyttat till?
Vilka är vi? Tänkte eftersom sambon bor i Italien... =)
Semester skall bli underbart!

2006-05-23 @ 16:21:48
URL: http://www.marajja.blogg.se
Postat av: Carrie

Vi är jag, hund/katt. Och min son ibland :-)
Nejdå, bara en trea på 70kvm. Har haft en insatslgh som är såld.
Sambon bor i södra Italien och jobbar inom data bland annat. Vi är inne på 7de året nu. Pratar varje dag på msn, tänk vad behändigt och inget kostar samtalen. Känns som vi sitter i samma rum. Ibland har vi bara msn på och lyssnar på varandra när vi jobbar på datorn:-)För det mesta brukar han hjälpa mig med programmen, installera, ta bort, allt möjligt, går jätte bra." +30 där nere nu". Så då vet du lite.
Hoppas du får en trevlig semester.

2006-05-24 @ 12:37:57
Postat av: Frida

Kul med renoverigsbilder!

2006-05-24 @ 12:45:09
URL: http://www.husmusen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback