LATMASKEN vs MARAJJA 0 - 1

Fy fan vad jag var duktig igår!
Jag vann över latmasken!!
Hade liksom planerat att jag skulle röra på mig på något vis igår, eftersom det varit rätt dåligt med det i helgen (förutom lite rumpskakning på lördag natt...).

Men, så fick vi middag hos momma, korv och stuvade makaroner och tunnbrödsmackor.
Lite trött man blev sen. Å kallt och blåsigt var det ute......brrr.
Bestämde mig för att jag skulle åka raka vägen hem och kura ner mig i soffan.

Men, så började ett horn växa ut i pannan och jag klädde på mig varmt och åkte med Markus upp till toppstugan och gick ner därifrån och hem. Cirkus 7,5 km. Klämde in lite situps och armhävningar också.
Och belönade mig själv med en bastu städning av nedervåningen!
Riktigt jävla bra kändes det!

Kommentarer
Postat av: Malin

Men sluta va så jäkla duktig! Haha..jag får ju dåligt samvete ju.
Hmm..jag ska minsann, få se nu, skura badkaret idag. Nu känner jag mig redan bättre! hihi

Postat av: Marajja

Men Malin, du kan ju inte vara duktig!!!
Du har all rätt i världen att göra ingenting!
Det hara inte jag =)
Skura badkaret??
Å det är en bra mycket större bragd än att ta en promenad!

2006-05-17 @ 08:12:39
URL: http://www.marajja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback