Listmani!

En härlig lista från Atomflickan!

Favoritcafé: Hmmm, ja här hemma finns det ju bara ett och det är INGEN favorit. Har nog inget....
Favorittidning: Plaza Interiör
Största saken som händer i sommar: Greklandstrippen och husrenovering!
Favoritplagg i garderoben just nu: Jeanskjolen och de bekväma militärbrallorna som man kan bygga i ! =)
Längd: 171 cm. NOGA med den sista cm.
Byter gärna garderob med: Linda K eller Polly!
Vanligaste färgen på mina kläder: Ja, där vinner nog svart. Tyvärr!
I sommar kommer jag att gå klädd i: KJOL. Och ballerinas. kanske nåt upptill också ;-)
Men absolut inte i: skoterstället
Jag doftar: Lovely och Gucci II
Byxa eller kjol: Helst kjol! Och jeans
Så många skor har jag: 10 - 20 par
Sminktips till allmänheten: oj. till allmänheten? concealer med pensel är nog det bästa jag upptäckt på senare tid!
Om du fick ett plagg, en väska och ett par skor gratis, vad skulle du välja?
Väska: Bayswater
Skor: Ett par nya svinbra walkingskor
Plagg: En kort svart skinnjacka
Senast utlästa bok: Dåligt med läsningen på slutet. Håller på med Pigge Werkelins bok men jag har aldrig tid.
Mitt rum kan beskrivas som: Vårt hus? Rörigt. Ojämnt inrett. Inte riktigt min dröm.... Men det kan ordna sig! =)
Mig själv med tre ord: ivrig, glad, lättsårad
Jag tränar: går, cyklar och yogar
Jag ville bli när jag var liten: veterinär!

Kommentarer
Postat av: Carrie

Kul med listor.
e 172 cm och ville också bli veterinär eller pilot när jag var liten :-)
Har motionerat så jag har fått en blånagel på stortån "ont" men ger inte upp.
Trist när kläderna inte kommer på från fjol sommar. Väldigt trist när ortens pizza bagare säjer, tror du har blivit lite tjock. Man får ta hänsyn till nyanserna i språket.
Har dator några dagar till.
Nåja, bara ta nya tag...

2006-05-11 @ 23:20:55
Postat av: Marajja

Tror veterinär drömmen försvann när jag insåg hur lång tid man var tvungen att plugga!
Ajaj, onte med blånagel!
Duktig du är som kämpar ändå!
Ja, de från andra kulturer jan ju ha en förmåga att säga vad dom tycker....
Var med om det där i Thailand en gång, när jag skulle sy upp en klänning. Inte så kul :(
Nya tag, som sagt!
kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback