Min helg

Måndag igen då. *suck*
Jag hade gärna fortsatt denna ledighet några dagar till. Så länge solen skiner!
Vilken otroligt underbar helg det har varit!!!!!

Vad har jag gjort då....hmmmm....

Fredag så tvättade och städade jag bilen så nu glänser den som bara den =)
Sen hade Markus och en kompis bestämt att vi skulle grilla så då blev det verandan hela kvällen, tills solen gick ner och stor-myggen dök upp!

Lördag åkte jag och H till Östersund för Diplomering i Barnyogakursen och fick även träna ett pass med vår underbara
yogalärare Ann!! Skönt!
Sen gled vi runt på stan en sväng, shoppade lite och avslutade med en  nästan vegetarisk lunchbuffé på Potatisbaren. Nice!
Sen hem och bytte fordon till cykeln och cyklade bort på Näset för att hjälpa till där borta.
Vi fick dock inte så mycket gjort  utan gick mest runt och filosoferade och drömde om allt man skulle kunna göra där.  :) Krattade lite iaf!
Sen åkte vi till Mor och Far och kollade på deras fyra otroligt söta kattungar! Å vad jag önskar att jag kunde ta en nu! *suck*
Sen avslutades kvällen med dusch, kvällsfika med en massa prat å sen godnatt.
Gu va trevligt det är att bara sitta å prata med sin älskade istället för att lägga sig i varsin soffa och glo på tv !! (vilket vi inte gör så ofta, men ändå...)

Söndag morgon blev det en stavpromenad till näset och sen arbete där. Åkte sen iväg för att leda barnyoga men det var bara ett barn där så det blev inget, lite fel årstid för det nu kanske...
Tog då cykeln tillbaka till näset och jobbade lite till. Fan va oskönt det är med spån och gullfibersmul på svettiga bara armar!! Sticks som fan!
Så en dusch var sen efterlängtad å efter den blev det grillning på verandan igen med ett glas Rosévin , ganska sött men gott iaf (tyckte jag) och glass och kaffe till efterrätt. Provade ballerinaglassen och den var helt OK till kaffe!

För er som inte orkar läsa hela min berättelse så kan man sammanfatta helgen med fysisk aktivitet, fint väder och njutning! ;-)


Kommentarer
Postat av: eremo

låter helt underbart bortsett från det kliande gullfibersmulet på armarna då!

Postat av: Marajja

Ja, det har verkligen varit en skön helg!

2006-05-08 @ 12:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback