10 i topp....

Det är ju en topplista som cirkulerar runt på bloggarna nu. 10 topphunkar. Mina val alltså (å nu har jag ju bara valt bland kända/halvkända personer)
Å eftersom jag skrev hos
Laura att jag skulle göra den här listan är det väl bäst att jag gör det.

Men f-n va svårt!

Det här är ju dom 10 jag kommer på just nu. Har förmodligen glömt lika många och kommer kanske på nån senare som skulle ha platsat bättre, men men.... Ska försöka förklara mina val också för det är ju inte bara utseendet...

  

Nu är det utan inbördes ordning!

Ryan Gosling - Jag säger bara - Dagboken! Har ni inte sett den så se den. Då föll jag för honom iaf!

Robbie Williams - Ja efter att ha sett honom live i stockholm för några år sen så är jag såld! Sexig, snygg och charmig!
Martin Stenmarck - Ja, alltså jag tycker faktiskt att han är jävligt snygg! Kindbenen, hakan, manligheten.

Henrik Lundqvist - Snygg, sportig, duktig, från Åre dessutom!

Jason Lewis - Sex and The city. Say no more.

Jake Gyllenhaal - Så jäkla söt!!! Gillar glimten i ögat!

Brad Pitt - Han kommer nog alltid platsa på min 10 i topp lista för han är ju fortfarande lika fin!

Torkel Petersson - Jaaa, fråga mig inte varför....Det är nåt! Manligheten tror jag.

Jared Leto - Favvo ända sen "Mitt så kallade liv". Ögonen!

Hugh Grant - Inte privat men i filmerna! Charmen! Blir också snyggare och snyggare.


Hmmm, kom precis på att jag glömt en. En viktig! Får lägga in en 11:e kille i ett eget inlägg!

Kommentarer
Postat av: blogghanna

Men gud så smaskiga.... kanske ska ta och göra en lista jag med :) ...

Postat av: Marajja

Ja gär de!

2006-11-09 @ 10:28:31
URL: http://www.marajja.blogg.se
Postat av: eremo

du o jag har grymmans lika smak alltså!
du kanske har en singelkille åt mig?

2006-11-09 @ 13:03:18
Postat av: Marajja

Har vi? haha, ja de är nog många som gillar dessa!
Alltså det är jävligt dåligt med singelkillar här.
Men det finns en blyg singel bonde..... :)
Kanske inte i klass med killarna ovan men ändå ;)

2006-11-09 @ 13:36:58
URL: http://www.marajja.blogg.se
Postat av: Laura igen

Bra jobbat, en mycket trevlig lista ;). Många hetingar väl värda att titta en stund extra på, hihi. Men visst var det rätt svårt att komma på tio stycken! För man tänker att jaja, det finns så många snygga killar. Men det är inte alla som har det där lilla extra :). Kram på dig!

2006-11-09 @ 21:30:13
URL: http://laura.webblogg.se
Postat av: Rebecka

Älskar också Ryan Gosling i Dagboken, såå het!! :)
Och han passa så bra ihop med sin motspelerska..
Robbie W skulle jag inte tacka nej till, en riktig hunk det där!
Att jag inte lade märke till honom när han var med i Take That...? Fast det klart, jag var ju ett NKOTB-fan :)

2006-11-11 @ 19:03:25
URL: http://veronna.blogg.se/
Postat av: Marajja

Ja, jag tycker också att dom är ett stråladen par!!!
Ja, jag var nog inget fan av nåt av dom där banden...
Mina kusiner diggade hårdrock så det gjorde jag mä! :)

2006-11-13 @ 09:19:10
URL: http://www.marajja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback