100-dagars!?

Brukar man inte säga det när det är 100 dagar kvar till studenten??

Hmm, jag tänkte iaf meddela att jag nu varit gravid i hela 100 dagar (101 Idag).
Helt otroligt!
Tiden går så jäkla fort!!

Jag mår iaf strålande och har så gjort hela tiden.
Inte mått illa, inte varit speciellt trött och inga andra problem.
Detta medför ju också att jag inte känner mig speciellt gravid så jag undrar för det mesta om det verkligen är nåt därinne!
Har inte ens en mage, livmodern låg tydligen långt bak så jag ser ut som vanligt.
Har ökat 2,5 kilo i vikt hittills. Får gärna fortsätta så här!
Iof drömmar jag skitjobbiga hemska drömmar varje natt (inatt var jag rånare som typ sprängde nån galleria och sen var skitnojig över att åka fast, natten innan skulle Markus lämna mig....) och jag läste i en bok imorse att det var väldigt vanligt i vecka 15 att drömma våldsamt, vara svartsjuk och känna sig allmänt otrygg!

Lägtar iaf tills det är dags för ultraljud så jag verkligen får se att det finns någon därinne och att allt står rätt till! Men dit är det väl en tre-fyra veckor kvar.
Att jag inte haft mens på 100 95 dagar borde ju betyda nåt.... ;-)

Kommentarer
Postat av: Malin

"Att jag inte haft mens på 100 95 dagar borde ju betyda nåt.... ;-)"

Bara det är ju värt att fira :)

2006-11-03 @ 08:39:54
Postat av: Susanne

Heej!
Hittade hit via Hannas blogg! Ååh är du gravid?! GRATTIS!!! Måste kännas helt underbart!!! Jag och min kära sambo har bestämt oss för att flytta till hemtrakterna förresten! Men först ska det hittas hus å ffa jobb, ett projekt som kan ta sin tid mao! ;) Såg er när ni sjöng i kyrkan! Va BRA ni är!! Kramar! /Susanne

Postat av: Mikaela

Grattis Maria !!! Kul att läsa att du e gravid!!!! du kommer att få världens sötaste bebis!
Kram Mikaela

2006-11-14 @ 23:11:45
Postat av: Marajja

Hej susanne! Va kul att nån vill flytta hemåt!!!!!
Ja det känns jättekul men fortfarande vääääldigt overkligt!! Hoppas ni lyckas snart också!!
Tack så mycket! Det var jäkligt kul men nervöst! ;)

Mikaela: Hmmmm, nu står det still i huvudet...Mikaela vem?? Men tack så hemskt mycket iaf!

2006-11-15 @ 08:35:53
URL: http://www.marajja.blogg.se
Postat av: Marajja

Hmmm, nu kanske jag kom på det!
Mikaela P, lite yngre än mig????
Kan det va du?

2006-11-15 @ 09:01:22
URL: http://www.marajja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback