Aaaarrgghhhh

Å ännu en dag som startar skitdåligt!!!

Kommer ut i garaget och vad hittar jag då där??

Jo, en bil med lysena på = inte en chans att bilen ville starta.

Hur f-n kunde jag glömma lyset på igår??

För det första piper det när man öppnar dörren om lyset är på. För det andra var det mörkt så jag borde ha sett det. Men inget av detta skedde igår!

Så på med startkablar (med lite guidning av Markus i telefonen) men bilen startade ändå inte.

Så då var det bara att ta skruttlastbilen och åka iväg, smått irriterad......

Kommentarer
Postat av: kicks

hihi jag kan se dej sitta ihopkrupen med mössa o vantar och muttra ilsket hela vägen upp på jobbet =)

2006-11-15 @ 09:42:02
Postat av: Malin

Stackars dig! hihihihi

Postat av: blogghanna

Jag har en manual på mitt bord om du vill låna...:)

2006-11-15 @ 13:26:48
URL: http://blogghanna.blogg.se
Postat av: Marajja

Tack Malin....;)

Ja just de, får ta med mig den hem... :D

2006-11-15 @ 14:25:13
URL: http://www.marajja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback