Hårförändring!

Huuu, mitt hår ser hemskt ut! Kanske inte så konstigt eftersom det var länge sen jag klippte mig, närmare bestämt .......3 AUGUSTI!!! (Herregud, kan det verkligen vara så länge sen?)
Eftersom jag inte är så rik just nu (har spenderat pengarna redan) så har jag inte heller bokat en klipptid förrän den 21 december.
Så idag tänkte jag att syrran ska få slänga i en
toning iaf, så kanske det ser lite bättre ut.
Annars blir jag allt som oftast sugen på att klippa mig kort. Jag vet att nån gång i framtiden kommer jag bli korthårig igen. Det är liksom mer jag!
Men en positiv sak med långt hår är att det går att ha mössa och sen ta av sig den utan att ha jordens plattaste mössfrisyr!

Här är det kanonväder idag mä. Ca 5 grader kallt och strålande sol. Ikväll efter jobbet ska jag åka till syster H och få mat. Sen ska hon få tona håret på mig och så ska vi ta en promenad. Och kanske dricka lite glögg.... :)

Har ju gjort ett ganska stort inköp förresten, nämligen den här dörren.
Men ni får tänka bort teakfärgen, så småningom ska den målas i ockra och vitt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Snygg dörr hörrö!

Klippte mig idag jag, sa jag det? Hihi. Blev mörkhårig också (och fattig)

2006-11-02 @ 13:57:08
Postat av: Marajja

Nä de sa du ju inte!
Nu vill jag ju se!!!

2006-11-03 @ 08:08:42
Postat av: Malin

Ska väl försöka ta nån fin bild då

2006-11-03 @ 11:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback