Ljuva helg...

Måndag igen. *suck*
Sovit såligt inatt har jag gjort oxå. Nätter är inge roliga. Allt är så....svart då.

Men jag har haft en jäkligt skön helg iaf!
Var så otroligt länge sen jag hade en helg där inget inplanerat eller inga måsten fanns!

Så jag har slöat i soffan och läst och kollat på tv.
Städat lite, surfat lite och fått middag hos mor och far,
hälsat på Markus bror+ tjej, hälsat på Momma, fått
middag hos svärföräldrarna och hälsat på syster H med pojkvän!

Skönt!

Men jag längtar efter M så det bara värker i mig!
Att bara ta det lugnt och göra det jag gjort i helgen skulle ha varit ännu bättre om han varit hemma!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Helger då man bara får skrota älskar jag! Lite väl mkt kanske..! *S* Jag tar mig sällan iväg för att träffa folk bara för att jag älskar att vara hemma så mkt, så jag ska skärpa mig lite på den fronten! ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback