Min vecka???

Alltså det här är nog inte riktigt min vecka.....
Igår kollade jag på fyran hela kvällen. Så blev det då dags för höjdpunkten, IDOL.
Japp, fem över åtta, precis när Markus skulle börja sjunga, ja då lägger fyran av!!!!!!!!
Får upp nåt meddelande att det är fel på min mottagare.
Men alla andra JÄVLA kanaler på Viasat fungerar ju!!!!!
Bara fyran som inte funkade!!!!

Kul.
Då tyckte jag ännu mer synd om mig själv och var tvungen att gråta en skvätt.

Lagom till Idol var slut så började fyran fungera igen......

Kan det vara förbannelsen, Kickan???

Kommentarer
Postat av: kickan

klart som fan att det är förbannelsen! Skynda er att gifta er så du får ett nytt efternamn!

2006-11-18 @ 10:57:55
Postat av: Susanne

Meeen! Gud vad trist!! Du kan ju se reprisen förstås, men det är väl inte riktigt samma sak..!

Postat av: Marajja

Ja, jag blev så j-a less!! Men nu ska jag se reprisen iaf! :)

2006-11-19 @ 11:06:31
URL: http://www.marajja.blogg.se
Postat av: sis

Alltså, jag tycker inte det är roligt att bli censurerad, varför har du gjort så? Jag slutar kommentera nu!
Rent generellt är det trist med såna bloggar tycker jag. Antar att det bara är jag som censureras, är jag verkligen så farlig????

2006-11-20 @ 11:06:51
Postat av: sis

Jaha nu kom kommentaren direkt, men den förra, om tv4-mottagaren blev stoppad??!! Fattar ingenting!

2006-11-20 @ 11:08:28
Postat av: Marajja

Va??? Hahaha, jag recenserar inga kommentarer!!
Hur gör man det??
Vart dom än har tagit vägen så är det inte jag som tagit bort dom!
Jag LOVAR! ;)

2006-11-20 @ 11:32:01
Postat av: Sis

Allvarligt?!
Förra veckan när jag kommenterade hamnade jag i ett spamfilter, där det meddelades att komentaren skulle publiceras sen ägaren av bloggen hade godkänt den.

2006-11-20 @ 12:47:41
Postat av: Sis

De kommentarerna kom för övrigt aldrig fram heller. Nu har även mitt inlägg om tv4-sändaren tagits bort också!!

2006-11-20 @ 12:49:36
Postat av: Marajja

VA????
Men det verkar ju helt sjukt!!
Det måste ju vara nåt fel?
Kanske måste kolla med dom som har blogg.se??
Helt allvarligt så rensar jag inga kommentarer, Jag vet inte ens hur man gör och har aldrig gjort det och skulle aldrig göra det!
Det enda jag plockar bort, efter att dom är inlagda, är dom som hänvisar till div skumma sidor....

2006-11-20 @ 13:26:25
Postat av: Sis

Konstigt...
Det är därför jag inte kommenterat på flera dar, blev allvarligt talat sur när mina inlägg "plockades bort"!!

2006-11-20 @ 13:57:37
Postat av: Marajja

Ja det är ju sktikonstigt!
För om man har så så får man väl upp kommentarer som man ska godkänna?
Det har inte jag fått!
Om jag går in på blogg.se så alla kommentarer som jag ser där i listan är kommentarer som är publicerade på bloggen.
Lite otäckt, håller nån på och hackar på min blogg???
Har ju märkt att du inte är som vanligt men inte fattat varför!
Men allvarligt talat, varför skulle jag plocka bort kommentarer???

2006-11-20 @ 14:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback