Mys!

Igår kväll var vi och hälsade på syster H med (snart) sambo E och E´s son V.

V är 3,5 år ungefär och lite blyg av sig.
Men väääldigt förtjust i Markus.
Markus har ju en "lastbil".

Så efter lite upptining igår så satt till slut V ihopkrupen i Markus famn och Markus fick så lova att läsa "Hunden Sture spårar" (nåt sånt hette den)!
Ibland fick Markus utelämna vissa ord också så att V kunde fylla i dom själv(han verkade kunna boken utantill).
Det kändes mysigt.
Det kändes bra!
Jag tror Markus blir en bra pappa!
********************************************
Nu är det snart dags för avfärd till Östersunds lasarett!
Spännande!

(Men hur ska jag klara att inte pinka nåt mer innan typ 16:00??)

Kommentarer
Postat av: Kicks

Är det ultraljud idag?! Vad fort det har gått! Spännnnnande!!!!!

2006-11-30 @ 13:38:20
Postat av: Sis

Det är väl klart att han blir en bra pappa!
Du vet ju hur förtjust Nicolas är i Markus....
Han pratar om det ibland, att han vill komma till er nästa gång vi ska ha barnvakt...

2006-11-30 @ 14:05:45
Postat av: Laura

Åh, vad spännande med ultraljud! Hoppas allt gick bra och att allt stod rätt till. Klart han blir en bra pappa, en smart och snäll tjej som du haffar ju /eller blir inte haffad av vilken kille som helst ;). Ha en mysig kväll, kram!

Postat av: Susanne

Spännande!! Hur gick det?? =)

2006-11-30 @ 19:22:13
URL: http://blogg.aftonbladet.se/1977
Postat av: Hanna

Åhhhhh... jag är sååå nyfiken hur det gick på ultraljudet.... kram

2006-11-30 @ 20:58:37
Postat av: johanna

..ja men berätta då...!

2006-12-01 @ 08:07:56
Postat av: Marajja

Lilsis:: Yes, svinfort, men nu åkte jag ju tillbaka lite...

Bigsis: Absolut! Ja vi måste ta tag i den här barnvaktsbiten, det var ju jättelänge sen jag var det! Ska skärpa mig!

Laura:Mmm, det var jättespännande, pirrade i magen innan! Nä det har du ju rätt i, det är klart jag haffar en skarping ;)

Susanne, Hanna & Johanna: Rapport finns nu!

2006-12-01 @ 08:48:24
URL: http://www.marajja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback