Orkar inte hitta på nån rubrik!

Just nu är det surfning och frukost som gäller.
Har gjort en supergod smoothie med frysta jordgubbar, pressad apelsin, äpple och turkisk yoghurt!

Tänkte ni skulle få se bilderna från förra helgen, när det såg ut som det ska göra ute. Nu är det bara nå jävla plushelvete.....

24883-339
Är det alperna?
24883-340
Nä, bara berget bakom vår ladugård. Siljemyrberget.
24883-338
Nya dörren är på plats. Hade ingen bild på den gamla men den var grön, smal och ful!
(Kolla inte så noga på panelen, den ska bytas....)
24883-341
Så här vackert var det åt ett annat håll, lite senare!

Nä nu ska jag städa lite, slappa och kanske ta en promenad!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad fint det var ^^,

Postat av: Laura

Vilka mysiga bilder :). Och vilket härligt hus ni ser ut att ha! Eller ja, det ser överhuvudtaget ut som ni bor väldigt fint. Hoppas du får en riktigt mysig dag, kram!

2006-11-18 @ 12:17:24
URL: http://laura.webblogg.se
Postat av: Susanne

Åh vilka härliga bilder!! Jag vill flytta!! Nuuuuu!!! Jobb kom till mig!!*S*

2006-11-18 @ 22:42:50
URL: http://www.bruksvavva.webb.se
Postat av: Marajja

Sara: Mmm, det är faktiskt riktigt fint här!

Laura: Ja det kommer ju bli iaf, vi bor ju inte på den gården än.....det är under renovering *jag längtar*. Detsamma!

Susanne: Ja, jädra jobb. Varför finns det så få!!!?

2006-11-19 @ 11:05:50
URL: http://www.marajja.blogg.se
Postat av: hanna

Vacker dörr må jag säga.... redo för " vande Gurunam..." kram

2006-11-20 @ 11:48:46
URL: http://blogghanna.blogg.se
Postat av: Marajja

Hmm, jorå....
Är du hemma? Eller här?
Jag sitter å funderar på om jag ska skriva ihop något eller om vi bara ska kolla i det material vi redan har om OM??
Vad tror du??
Har det gått bra i helgen?
Kram!

2006-11-20 @ 12:00:45
Postat av: Dennis Siljemyr

Hmmm? Lite märkligt, höll på och googla lite, när Siljemyrberget dyker upp. Tillfälligheter....Skulle gärna vilja veta var det ligger. Morsan är från Bräcke, är det i närheten. M.V.H Dennis

2007-11-20 @ 19:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback