Pigg!

Alltså, vintertid måste vara min tid!
Jag är pigg på mornarna!!!
(Idag kan det förvisso bero på att jag somnade klockan nio igår....)
Men allvarligt, jag blir mycket piggare den här tiden på året.
Det är tex nu jag börjar gå till jobbet.
Jag går aldrig på sommarn, orkar helt enkelt inte kliva upp på morron.
Men nu är jag på G igen!
Traskade de ca 3 km hit idag.
Kallt, friskt och härligt var det!
Tänkte att jag skulle få med mig kusin också, som flyttat och nu bor ca 200 m från mig.
Men han bangade idag, tyckte det blåste för mycket.
Men jag var då jäkligt varm innan jag kom fram till jobbet!

Men imorrn skulle han mä!

Kan det inte alltid vara vintertid??

Kommentarer
Postat av: johanna

...du är knäpp!! Satt just och funderade på om jag skulle beställa tid hos frissan men kom på att det var ingen mening att slösa pengar på det eftersom det ändå är minst 4 månader tills jag tänker visa mig utanför dörren frivilligt igen! DET SNÖADE HÄR IDAG!!! Helt otroligt... och jag som flyttade för att slippa den här skiten! Är fruktansvärt deppig idag!!

2006-11-01 @ 13:09:41
Postat av: Marajja

Hahaha! Det är ju helt underbart med vinter! Tänk dig en kall stjärnklar kväll när det knarrar under skorna! Eller som idag, strålande sol och gnistrande vitt ute!
Du får flytta utomlands (fast det får du inte!).
Du får vända på det och göra det till nåt härligt istället!
Köpa rejäla kläder och skor och vara ute och leka med barna!
Kram!

2006-11-01 @ 14:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback