Bajset! Jag gjorde det igen...

hade skrivit superlångt och så råkade jag stänga ner hela explorer!
Men men, jag skriver väl om då....

Det SNÖAR här!!!!
Jippie!!!
Jag älskar snö!
Jag har värsta julstämningen!

(Förvisso superblöt snö som förmodligen inte kommer ligga kvar eller omvandlas till is, men ändå...)

Jag är lite bloggless.
Orkar nästan inte ens läsa bloggar. Är typ tre jag läser (jag läser din Agneta, även fast jag inte kommenterar, jag ska skärpa mig!)
Tror det beror på att jag har mycket på jobbet och är allmänt less. Känns som att inget går framåt. Huset blir inte klart, bebisen är yttepytteliten i magen och vi gör inget skoj.

Idag är jag dock jätteglad! Har nog med snön att göra..
Idag ska vi på inskrivning hos barnmorskan. Spännande!
Frågade Markus imorse om han hade några frågor till henne. Det hade han inte. Inte jag heller så hon får väl prata!

Igår var jag och hälsade på min kusin och hans tjej som har en tvåveckors liten.
Jag är nästan lite rädd för så små barn. De verkar ju så bräckliga. Men jag höll honom och han var supersöt, varm, mjuk och lugn!

I helgen har jag inget speciellt inplanerat. En kompis som bor i Motala kommer hem med sina två barn så förhoppningsvis ska jag få träffa dom en sväng! Hon har iaf beställt fika ;-)

Annars så håller jag på och säljer bilen. Jättejobbigt!
Känns nästan som att de bedömer mig när de håller på och klagar på en massa småfel.
Herregud, den är 10 år gammal, jävligt fin och duger för mig. Slutar nog med att jag behåller den....
Men då kan jag ju inte köpa nån pardörr......

Hmm.... nu har jag nog lämnat tillräckligt lång rapport. På återseende! :D

Kommentarer
Postat av: Agneta

Tack för rapporten :). Bara du visar dig lite då och då så jag vet att du mår bra så blir jag glad. Om du gör det via bloggen, min blogg eller mail bryr jag mig inte om. Bara du gör det :D.
Ha en toppenhelg! Kram

Postat av: SoP

Åh-- snö! Här har det inte ens varit nattfrost ännu- :-(

2006-10-20 @ 17:37:59
URL: http://sisterofpain.blogg.se
Postat av: Frida aka. Husmusen

Snö!! Im so avis :)

2006-10-22 @ 18:34:03
Postat av: Marajja

Hmm, ni behöver inte vara avis´a för problemet är nämligen att vi inte heller haft nån frost eller kyla!
Så det är superblöt snö och den stannar inte kvar och allt är bara blött! Typ flera dm vatten på gräsmattan!
Man skulle nog bo lite längre upp i Sverige!

Men det ser ju fint ut när det snöar, det snöar stora flingor just nu!

2006-10-23 @ 10:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback