Gäsp!

Puh.. inatt har jag tjuvtränat på det här med att ha barn!
Min kära vän J är hemma (bor annars i Motala) med sina två döttrar, 7 mån och 2,5 år gamla.
Så både igår och i förrgår har jag umgåtts med dom. Mycket trevligt!
Igår stannade jag och sov över.
Lite 7 månaders var lite kinkig på kvällen, vilket var ovanligt så vi var lite oroliga.
Ville inte sova och bara spände sig och sprattlade.
Men till slut somnade hon och vi låg och surrade till halv ett, precis som förr.
Vi bodde nämligen tillsammans hela gymnasiet i Åre.

Men sen kunde jag inte sova pga kudden.
Herregud vad kudden är viktigt för sömnen, bara att inse!
Så vid tretiden klev jag upp och pinkade och ryckte åt mig en tröja som xtra kudde.
Då vaknade hon igen och var inte glad......
Efter en timme eller så och lite välling och vyssjande  av modern så somnade hon och så småningom gjorde nog jag det mä.
Vaknade igen vid sextiden av att hon började sprattla och sparka och smågny. Kände mig så otroligt nöjd då när jag matade in nappen, körde lite handpåläggning och så somnade hon om! :D
Å allt uppvägs ju givetvis av hur otroligt söt hon är!!!!!

Men jag kan tänka mig att jag kommer vara fruktansvärt seg fram på dan!

Nåt jag tänkt på nu (när jag är gravid) är att jag fått bättre kontakt med mina gamla kompisar, både J och en annan gammal kompis som bosatt sig i Östersund (varför vill ingen bo här?) som också väntar barn just nu. Något som är mycket mycket roligt! Det enda tråkiga är ju att dom inte bor här!
Flytta hem!!!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Fler skulle nog flytta hem om det fanns mer jobb..! Men NÅN måste ju vända trenden!! (läs = JAG! Haha! ) ;-)

2006-11-19 @ 17:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback