Varför så svårt att komma på rubrik?

Ikväll börjar vår yogakurs för vuxna!
16 anmälda har vi, superkul!!
Ska bli riktigt spännande!

Har inte yogat på ett tag nu och det känns....behöver verkligen börja igen för att slippa stelhet och ont i axlar/rygg!

Har haft en jäkligt skön helg! :D
En riktig myshelg blandat med lite arbete på huset.
Jag har "kofotat" mest hela helgen så vi får väl se om det kommer några skumma drömmar igen....

På lördan rev jag en väggfast garderob i ett litet rum som ska bli barnkammare (!).
Igår rev jag bort en gammal plastmatta och medföljande masonit.
Blir lite less bara......det är liksom inte så att det får gå helt bra. Där jag rev mattan stog vi innan och sa att vad skönt, i det rummet behöver vi bara slipa golvet och tapetsera om. Jo tjena....
under mattan visade sig en gammal vattenskada på det fina trägolvet. Dom har liksom inte brytt sig om att laga utan bara gjort nytt ovanpå.
Det är ju ingen fara för vattenskadan är ju torr och så men det leder ju ändå till mer jobb eftersom vi måste byta några plankor i golvet också!
Men men det är väl så det är att renovera....

Igår var några kompisar och hälsade på också, en gammal barndomskompis till mig och hennes supertrevliga pojkvän. Det som är extra roligt är att dom också ska ha barn, ca 5 veckor före oss!
Tråkigt att dom bor i Östersund bara :(

Firandet av förlovningen igår blev väl sådär, vi orkade inte laga mat så det blev pizzerian. Och den maten är ju sådär, vi tog båda oxfile men den var sönderstekt och med typ pommes och bea till....
Nu vet man ju att maten är sådär där så man blir ju inte besviken men skulle det vara någon annanstans så skulla man bli riktigt sur!
Sen blev det mys i soffan med en film. Kollade på
"The worlds fastest indian" med Anthony Hopkins. Den var riktigt bra!

Kommentarer
Postat av: Adde

GRATTIS till det barn ni väntar tänkte jag börja med att säga !
Ja man bränner cykel ned för backen och dom senaste gångerna har jag bränt bensin upp för. Ska man cykla min cykel upp för backen så ska man vara någon Lance Armstrong, den är som inte byggd för de så man brukar få släpa upp den. Men vill du hänga på så skulle de bara vara roligt. Man är ju själv hela tiden iaf =/
Nu har jag hittat din blogg iaf =)

2006-10-17 @ 20:09:01
Postat av: SoP

rubriker är hopplösa- jag vet ju inte när jag börjar skriva var jag kommer att hamna-men det går ju att " lägga rubriken" i efterskott- ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback