Brrr...

Hösten här, bara 5 grader igår kväll när jag lade mig.
Då fick myggfönstret åka bort och fönstret stängas igen!

Fick
paketet från HM igår också och hade ju hoppats på den röda kappan som ny höstkappa. Den var dock inte helt klockren på mig så den får åka tillbaka.
Är lite för kallt och lite för dyrt att behålla en jacka som inte är helt hundra!.

Smaljeansen och stooora tröjan fick stanna och utgör klädsel idag tillsammans med svart linne och ljusa skinnstövlar. Vet att jag egentligen inte har kroppsformen för smala jeans nedstoppade i stövlar men det skiter jag i idag!

Fick en akuttid hos frissan igår också!
Var på väg att klippa av mig håret i lördags, det enda som hindrade mig var de 10 milen til närmsta öppna frisersalong. Så på några dagar hann jag sansa mig lite och bestämde mig för att bara göra något åt färgen, nu när jag lyckats spara så långt (ska visa, vi har äntligen fått tillbaka kameran).
Och igår fick min frisörkompis V ett återbud och hon kunde ta sig an mig!
Så nu är det mörbrunt all-the-way, utväxt borta, och det är extra glans i och kopparfärgade slingor.
Känns otroligt skönt!
Fick mig även lite medel som ska minska frisset och hålla lockarna tillsammans!

Sen igår kväll så skulle jag och Hanna träna att sjunga.
Vi ska nämligen sjunga på ett bröllop på lördag.
Jag som har scenskräck. Helt allvarligt. Enda undantaget är när jag sjunger med kören.
Ja iaf så höll vi på att skratta tarmarna ur magen igår, så illa lät det.
3 timmar höll vi på. Skrattade minst en av dom. Till slut lät det hyfsat.
Vi ska sjunga "The Rose" och grejen är den att vi ska sjunga den i stämmor. och förmodligen utan musik.
Hur vet man då vad som är D-dur liksom?
Vi sjöng i förrgår tillsammans med min körledare som spelade piano och då lät det kanon och allt kändes superbra. Det gjorde det inte igår....
Vi ska träna med henne igen på fredag och då ska vi be på våra bara knän och höra om hon inte möjligvis skulle kunna tänka sig att komma och spela med oss på lördag. Håll tummarna!

Kommentarer
Postat av: blogghanna

tur att det finns nödlösningar...

Postat av: Marajja

Mmmm, Marianne trodde nog att Bia skulle ställa upp!
Hoppas hoppas!

2006-09-07 @ 15:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback