Fortspridning....

Det sprider sig fort nu....
Att lägga ut sina senaste sms till allmän beskådan, alltså.
Maria , Agneta och Polly har gjort så här kommer mina också.
Oerhört ointressanta.
Och ändå lägger jag ut dom. Fascinerande.

11/9 17:18 från T
Kommer förbi efter att W har vaknat å ätit, skulle tippa på en 45 min. Tjo!

Hade kollat om T ville ta en promenad.

11/9 19:31 från GM
Hej! Det blev fel, M jobbar den helgen som jag sa så det blir sista helgen i oktober som det blir tjejfest!
Det antar jag går bra, men kolla med U. Jag är i stan med L å käkar indisk mat. Supergott! Kram!

Tjejfest på G alltså. Ut och äta i Östersund ska vi göra. Trevligt!!!

11/9 19:41 från T igen
Kom när du känner för det!

Skulle hälsa på och ev skulle dom bort en sväng men så blev det alltså inte.

12/9 06:59 från Markus
Godmorgon min älskling! Hoppas du sovit gott i soffan, hade nog somnat när du skickade....
Älskar dig! Ha en bra dag!

Tände en brasa sent igår kväll och då blev det så mysigt i tvrummet så jag tog helt enkelt och bäddade ner mig i soffan och sov där i natt. Hur skönt som helst, tror det kan bli en repris ikväll...
Vi har nämligen inte satt igång värmen än och Markus är inte hemma och kan värma upp sängen så då var soffan framför brasan inte så dum!


Jaa, that´s it!

Kommentarer
Postat av: Agneta

Vilket mysigt sms från Markus. Och mysigt att sova framför brasan!

Postat av: Polly

Åh! Öppen brasa, mysigt!

2006-09-12 @ 21:10:36
URL: http://pollybloggen.blogspot.com/
Postat av: Marajja

Agneta: Ja han är himla mysig! Å jag gjorde en repris inatt! :)

Polly: Hmm, nja, öppen är fel men en kamin med glaslucka. Blev kanske falsk marknadsföring? :)

2006-09-13 @ 08:26:27
Postat av: Pollly

Inte då. Låter precis lika bra!

2006-09-15 @ 22:01:48
URL: http://pollybloggen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback