Hektisk helg!

Efter en hektisk start på dagen är det väl lika bra att  hela helgen fortsätter i samma tempo?

Idag har fritidsföreningen på jobbet ordnat fest.
"Fångarna på *företagsnamnet*"
Spännande, kan ju innebära vad som helst......
Mat skulle vi få också!

Imorrn har jag bokat tid för sminkkurs på MakeUpStore i Östersund!!!
Då ska jag köpa jubileumsboxen och även bli jäkligt snygg :D
Har tvingat med mig Markus också så sen ska vi käka god
Thailunch och
därefter bege oss till Hem och Inredningsmässan på Folkets Hus!
KUL!

På lördag fortsätter vi sen med en 30-årsfest här hemma.
För en gångs skull är jag inte med och ordnar.
Inte så mycket i alla fall....

Eftersom jag nu inte dricker något så kommer jag ju vara pigg som en lärka på
söndag morgon då jag och två kompisar ska åka till Sundsvall på Må Bra Mässa

24883-303

Verkar vara spännande. Tror man måste klä sig lite strategiskt
så man kan vara med på lite prova-på grejer!
Sen på söndag kväll lär jag nog vara ganska så trött.......
men förhoppningsvis har jag haft en rolig helg!

Hoppas ni också kommer att ha det!

kram!


Kommentarer
Postat av: Agneta

Det låter verkligen som en toppenhelg! Jag kommer också ha en kalashelg, först drinkar på Varda och imorgon dejt :D. Kommer att bli toppen! Ta hand om dib vännen! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback