Höstpromenad.

Här kommer ett gäng (!) bilder från min nya promenadslinga i min kommande hemby!
En superfin slinga som tar cirkus en timme att gå.
Förutom i lördags då det tog lite längre.
Jag försökte nämligen fota mängderna av tranor som rör sig utefter den. Men det visade sig vara omöjligt att få till en bra bild på dem!
Så håll tillgodo med de som blev!


Första kortet är iaf vårt hus och på tredje bilden är det också det som ligger längst uppe på kullen. De andra husen är vackra hus efter vägen!
Korna bor alldeles nedanför oss!
Och det lilla söta torpet är ett torp som en privatperson skänkt till byföreningen och som alltid står öppet för den som vill kika in!

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Åh..så underbart! Jag är avundsjuk. När jag ser såna bilder så känner jag att det inte kommer att bli någon stadsmänniska av mej. Jag är en lantis at heart :-) Vad fint du fotat förresten!

Postat av: Marajja

Charlotta: Ja, jag är lantis mä! Bara jag får lite stadsbreak ibland så...:)
Tack!

2006-09-13 @ 08:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback