Livet förändras...

Ja, jag är alltså gravid. *iiihhhh*
Vi ska alltså ha barn. Bli föräldrar.
Oj oj oj.....

Det är iaf nåt vi båda verkligen vill och det är planerat och önskat!
Just nu är jag i vecka 9 men vi har ändå valt att berätta för nära och kära och andra.
Vet att risken för missfall är hög fortfarande men det känns roligare att ha berättat det roliga om så skulle ske.
Vilket jag verkligen inte hoppas *peppar, peppar....*

Hitills har jag iaf mått kanonbra. Lite trött och lite lite illamående någon dag.
Mår nästan för bra känns det som, typ kan det verkligen vara någon där inne i magen som växer och frodas?
Men jag ska väl bara vara glad om jag slipper det!

Är ett tag kvar tills vi ska till barnmorskan, alldeles för länge känns det som men det är väl bara att vänta.....

Tänk vilka vändningar livet kan ta.....helt fantastiskt!

Kram!


Kommentarer
Postat av: eremo

men gu!
GRATTIS!!!!!!!

2006-09-22 @ 13:08:01
Postat av: Laura

Brukar kika in och läsa (diggar bloggen skarpt!) och har vart dåligt på att kommentera men nu måste jag ju ta och säga grattis! Vad roligt och vad skönt att du fått må så bra också. Hoppas allt fortsätter vara bra med dig och den lille i magen :). Ha en mysig fredag!

Postat av: Marielle

GRATTIS!!!!! Vilken härlig tid ni har framför er! Jag längtar så tills det blir min tur.

2006-09-22 @ 21:14:08
Postat av: Marajja

Eeremo: Tack vännen! Hur är det med dig då? Har du inte startat nån ny blogg???

Laura: Vad roligt att du kommenterade! Nu ska jag spana in din blogg också! Å tack så hemskt mycket för allt snällt!

Marielle: Tack, mm tror också att det är en bra tid som väntar!

2006-09-25 @ 08:17:12
Postat av: anna

ÅHHH GRATTIS!!!!

2006-09-26 @ 13:42:26
URL: http://annawii.webblogg.se/
Postat av: Marajja

Tack gumman!!

2006-09-26 @ 14:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback