Måndagsmys!

Jag har bestämt mig för att mysa så mycket som möjligt i höst!
Det är ju som onödigt att göra något annat....

Så igår bjöd jag syster H på middag.
Sallad med kräftstjärtar, bulgur, kikärtor, ägg och annat smått och gott fick vi. Vitlöksbröd till det!
Sen kom hennes kärlek och då drog vi igång en brasa och tände en massa ljus och kollade på
"Änglarnas stad".
Hade inte sett den förut och jag blev lite besviken. Gillar inte filmer som slutar som den!!!
Det gör mig arg!

Sen så hade jag fått ett litet paket i brevlådan igår från en kompis (superkul!) med en bok.
"Handbok för gravida", allt inte doktorn och barnmorskan berättar.....
Verkar vara en riktigt rolig bok!
Så jag gjorde om soffsovningen framför brasan och läste den innan jag somnade.
En riktigt nice kväll alltså.

Ikväll lutar det åt att jag ska baka bullar.......

Kommentarer
Postat av: kicks

hmm "hennes kärlek"...betyder det vad jag tror att det betyder eller vad?

2006-09-26 @ 11:35:05
Postat av: Marajja

Ja de gör nog de..... :)

2006-09-26 @ 12:47:06
Postat av: Kicks

Wihoooo!

2006-09-26 @ 13:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback