Nämen!!!!

Upptäckte just att det, precis idag, är ETT ÅR SEDAN jag började blogga!!!!

24883-279

Tack så hemskt mycket för alla era ord under denna tid!
De har varit och är guld värda!



Mycket har hänt under denna tid och jag har nog utvecklats ganska mycket som person.
Från början mådde jag inte så bra men det gör jag nu! :)
Under detta år jag:

* Förlovat mig!
* Köpt gård!
* Varit utomlands
* Varit till fjällen
* Läst en massa roliga bloggar
* Träffat några bloggare
* Shoppat en masse....
* Varit till sthlm och västerås
* Varit på SPA
* Festat en hel del
* Bytt avdelning på jobbet
* + tusen andra saker.....
Det har hänt en hel del stora saker märker jag nu när jag ser tillbaka. *puh*
Inte konstigt man bli lite matt ibland :D
Har ännu mer förändringar på G men de kommer om ett tag och de kommer ju höra till nästa år!
Bloggår numero uno är imorgon ett avslutat kapitel och jag ser fram emot nästa (även om bloggtorkan slår till ibland)!

24883-280
Ett stort grattis till mig och min blogg då!

OCH ÅTER IGEN; TACK DARLINGS!

Kommentarer
Postat av: Tess

Grattis! när jag tänker efter så har jag ju snart också bloggat i ett år, jösses vad tiden går fort!!!

Postat av: Malin

Hipp hipp hurra!

Ska du gifta dig??

2006-09-15 @ 21:56:26
Postat av: Polly

Hipp hipp hurraaaaaa!

2006-09-15 @ 22:01:13
URL: http://pollybloggen.blogspot.com/
Postat av: eremo

Grattis babe!

2006-09-15 @ 22:04:39
Postat av: Carrie

Tackar för att jag "vi" har fått läsa din blogg och alla fina foton.

2006-09-16 @ 20:23:09
URL: http://blogg.passagen.se/karenina771
Postat av: blogghanna

grattis då rå... :)

2006-09-18 @ 08:55:00
URL: http://blogghanna.blogg.se
Postat av: Agneta

Tack! Tack för att du började blogga för ett år sedan och tack för att du fortsätter! Jag är glad att jag fått lära känna dig!

2006-09-18 @ 12:13:54
URL: http://atomflickans.blogspot.com
Postat av: Marajja

Tack tack tack allihopa!!
Jag är glad för att jag fått lära känna er alla också (iaf några sidor av er!)

2006-09-19 @ 08:15:25
Postat av: Marajja

Alltså, jag menar inte att jag bara gillar några sidor av er utan att jag förmodligen bara "känner" några av era sidor.....

2006-09-19 @ 08:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback