Ge mig vår!

Jag är sjukt rastlös.
Kanske inte just nu men på kvällarna och mornarna (när jag vaknar halv fem) och lite till och från.

Är så himla trött på att VÄNTA nu!

Vänta på hus, vänta på barn, vänta vänta vänta.

SUCK

Jag vill ha vår. Jag vill var ute i solen, jag vill ut och gå på slaskiga grusvägar, gärna med en barnvagn framför mig.

Jag vill ha vårt barn nu så det kommer igång nån gång, livet alltså.

Å så ska man ju inte tänka, man ska ju leva här och nu.
Men just nu är det inte så lätt!

Å det skumma är, trots att jag är så rastlös så får jag ingenting gjort för jag vill bara göra roliga saker.
Inte städa, inte rensa, inte göra saker på bestämda tider.
Bara göra roliga saker!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja men det är ju inte en stor andel.... det är ändå massa skulder för ingenting!

2007-02-08 @ 15:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback