Nåt roligt också!

Även fast alla hjärtans dag inte är nåt jag bryr mig om speciellt mycket (man behöver inte göra det Kix!) så hade jag en bra kväll igår!

Hade fått två kort i brevlådan när jag kom hem!!!
Tack T och Johanna!
Jag blev superglad och har inte skickat några själv......
Å så fick jag ju ett jättefint kort på jobbet av Hanna, tack!

Å sen hade Markus gjort precis det jag i hemlighet hade önskat;
Han hade lagat mat och tänt ljus och gjort fint tills jag kom hem!
(I vanliga fall är han oftast inte ens hemma när jag kommer hem, han är på Näset och fixar).

Sen gjorde jag några hjärtanbakelser och så åkte vi till svärföräldrarna vilekt visade sig vara en lyckträff för svärmor var alldeles allena hemma (vilket hon får vara ofta eftersom svärfar hjälper oss så mycket med huset.....) så hon blev jätteglad när vi kom med lite fika och höll henne sällskap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback