Tröttheten

slog till å jag har intagit nån form av halviggande läge där jag sitter.
I växeln/receptionen på jobbet...
Hmmm, hoppas att det inte kommer nån!

Helgen stundar och det känns skönt!
Tror att min rastlöshet även är en form av trötthet.
Det brukar funka att vila när jag blir på sånt här humör så ikväll ska jag bara ligga i soffan!

Annars lite lösa planer (som nog kommer bli av);
promenad med
Hanna och W för att inta en semla på Brödbiten (fiket) imorrn.
Sen middag med samma familj på kvällen och melodifestival.
Bara ligga i deras soffa, elda kakelugn och mysa!!!!!
Eller hur Hanna?

Kanske lite rensning i datarummet på söndag. Skulle nog kunna slänga en hel del papper där...

Ska iaf njuta av en helg där jag inte ska åka nånstans!

Kommentarer
Postat av: Tess

Passa på att vila medans du kan:)
Trevlig helg!

Postat av: Laura

Låter som en riktigt skön helg! Här blir det också lugnt, inget festande och rännande som under de senaste helgerna ;). Ha en bra dag, kram på dig!

2007-02-10 @ 13:45:28
URL: http://laura.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback