Bla bla bla

Den här helgen har bestått av, i princip, en sak: MÅLNING!
Vi har målat och målat och målat. Och hälsat på några kompisar och fått middag hos svärföräldrarna.
Och målat :)

Nu är den lilla matkällardelen i källaren färdig, så när som på hyllor och dörr.
I resten av källaren har vi målat klart taket och några väggar. Lite vägg kvar att måla och sen trappen upp. Sen är något i huset helt klart!
Och det känns otroligt roligt och skönt. Och det blir så himla fint!
Har tagit lite kort så ni ska få se sen!

Å så kom det snö igår också!!Massor av snö! Vinter skulle man kunna kalla det nu ;-)

(Och med snön så kom ju min lust att skotta så det gjorde jag. Med resultatet att jag inte kunde gå på vänster ben igår kväll utan att det vek sig så Markus fick baxa mig i säng. Tror nog att jag måste lära mig nu att jag har ett bäcken i rörelse och bör då ej ta i allt för hårt! Det gör inte så ont men det skulle ju inte vara så praktiskt att ha det så hela tiden... Men det är ganska fascinerande hur kroppen fungerar! Nu på morgonen så är jag helt återställd igen!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback