Livstecken!

Å tiden bara rusar och rusar.....

Hade det iaf jättebra i helgen!
Bröllopet var mycket fint och påkostat och trevligt!
Kläder lyckades jag också hitta så jag behövde inte gå naken ;)

Det blev en svart klänning med vita och grå blommor och blad från MQ.
Den var i dubbelt tyg, det inre i tung bomull och det yttre i mesh. Kort volangärm, tight över bysten och med fint fall.
Knappar i urringningen och ett brett svart sidenband med broderier runt hela urringningen.
Smickrande för min kropp var den iaf och skön!
Till den blev det grå boa och mörkgrå sandaletter med silverglitter.
Kände mig riktigt fin faktiskt!

Sugen på att gifta mig blev jag också!!!!
Det är ju nåt som ska ske i framtiden, frågan är väl bara när det blir.....det kom ju en hel del saker före...

Fin vindsvåning på Kungsholmen bodde vi i och inredningssuget satte igång med stor fart igen....
Vill att huset ska vara färdigt NU! Iaf börja vara dags för tapet och så...
Tror jag ska ta ledigt på fredag iaf, dels för att sova ut (är sjukt trött efter helgen och sena Grey´s Anatomy kvällar) och sen för att åka till Näset och måla.
Markus har nu nämligen lagt klinker i källaren så då ska tak och väggar målas, sen är det klart!!!
Och jag vet, helt fel rum som blir klart först men det känns skönt att nåt blir färdigt!
Källaren kommer att användas som förråd, då det inte finns några skrubbar i huset, så det känns skönt om det är fräscht och ljust. Det finns även liten matkällare där nere!
Sen är det väl dags att städa ut julen också....

Kram!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Åååh vad kul det låter med bröllop -själv har jag aldrig varit på bröllop men hoppas få gå NÅN gång :)
Låter som du hade fin klänning på dej, och det viktiga är ju att man känner sig FIN som du säger...

Du tog inga bilder på våningen?? Blev nyfiken nu :)

Hur går det med magen och så?

Kram!

Postat av: Marajja

Mmm, det är verkligen superkul!!
Och ja, det är ju känslan som gör allt.

Hade bara med mig den "vanliga" kameran så inga bilder att lägga ut.
Men typisk vindsvåning: öppet upp i nock, vitt, mörka träbjälkar, en liten "torndel" med åttkantigt tak,helt öppen nedervåning, bara badrum + 2 sovrum som var stängda. Ett litet loft med glasräcken, superfint badrum med bubbelbad och givetvis exlusiva material överllt! Och mycket spottar, belysningen var suverän och väldigt effektfull! Den är dock såld som dom vi bodde hos ska inte bo kvar så länge till, tror den gick för ca 10 milj......
Sen hade dom ljus och fin inredning med mycket spansk keramik, svenska möbelklassiker och en flygel!

Med magen går det bra!
Jag mår bra och känner någon därinne varje dag. Inte så stor är den vilket känns både bra och dåligt! Skönt men samtidigt vore det mysigt att ha en "riktig" kula! Men det kommer väl!
Kram!

2007-01-10 @ 14:54:07
Postat av: Hanna

Svar på ditt inlägg om Justin: Dansintresserad som jag är kan jag bara Säga att han är en grym dansare! Hans shower med flera dansare och inslag verkar coola, det skulle jag vilja se!! Har hört honom live på nån gala och kan inte mer än säga bra! Att han ser ut som en gubbe kan nog varken jag eller han hjälpa :) Men det är pga helheten jag gärna vill se hans konsert! Se rescensionen i aftonbladet! Åter han är en grym dansare :) Därmed basta

2007-01-11 @ 08:45:02
URL: http://blogghanna.blogg.se
Postat av: Marajja

Hanna, du är rolig du! :)
Fast jag kommer nog aldrig förstå det!
Men det är ju tur att vi alla är olika!
Kram!

2007-01-11 @ 12:23:09
URL: http://www.marajja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback