Moi!

Det var ju ganska länge sedan jag visade mig i den här bloggen så jag tänkte att det var dags....
Så här såg jag ut idag (urusla bilder som vanligt, sorry!):
24883-365
Svart omlott, Paul Frank tisha, gråsvarta leggings och svarta stövlar.

Och så här ser profilen ut nu:
24883-366
Fast den här bilden är faktiskt lite missvisande, magen var lite mindre imorse än vad den brukar vara (tyckte både jag och Markus!).

Den här klädseln blev senare utbytt till långkallingar, militärtröja + ytterkläder.
Jag, mamma T och lilla W har varit ute på promenad. Vi skulle gå igår men då var det 23 grader kallt så då bangade vi. Idag var det bara -15! ;-)

Den klädseln blev också utbytt till förmån för dusch och nu är det morgonrock och duntofflor som gäller!
Snart ska vi kolla på "Bilar". Jag tror den kommer vara svinrolig!
Å jag såg att Markus den jä-en köpt 2!!! påsar chips!
Jag ska inte äta ETT ENDA!

Nä nu måste jag gå och kolla om det finns några bär i frysen istället!
Kram!

Kommentarer
Postat av: kicks

haha lycka till! Det är väl ingen hemlighet precis att systrarna elf är ovanligt svaga för dessa friterade pärer...!

2007-01-23 @ 19:43:20
Postat av: Marajja

Du har så rätt så rätt. Jag meddelar väl imorrn hur det har gått....

Postat av: Laura

Oh, va fint :). Ha nu en mysig kväll, Cars är jättebra! Både rolig och med ett fint budskap. Kram!

2007-01-23 @ 20:17:51
URL: http://laura.webblogg.se
Postat av: hanna

haha :) Hur gick det med chirglen?

2007-01-24 @ 08:31:38
URL: http://blogghanna.blogg.se
Postat av: Marajja

Laura: Ja det jag såg var bra. Det ringde dock mitt i å jag pratade ganska länge så jag missade en hel del. tror jag måste kolla igen! Å tack!

Hanna: Se nästa inlägg!

2007-01-24 @ 09:07:53
Postat av: eremo

Men shit vad fin du är!!!!

2007-01-24 @ 10:40:12
URL: http://eremo.blogg.se
Postat av: Marajja

Men tack!
Tror jag ska anlita dig oftare! :)

2007-01-26 @ 08:32:10
Postat av: Gabriella

Du ser faktiskt lite tjock ut:) men det ser bra ut, syns att det är en gravidmage och inget annat;)

2007-01-26 @ 16:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback