Om jag vore rik så skulle min varukorg se ut så här just nu.....

   
  
   
Set med 6 skålar
Ta bort
Ett set om sex stycken vackra, prisbelönta porslinsskålar i olika storlekar, funktionella var för sig eller i kombination!
599,00 kr
   
  
   
Viggo - Blå/röd 70x200
Ta bort
ERBJUDANDE i december! Viggo är en härligt färgglad jacquardvävd plastmatta med ett mönster av stjärnor.
919,00 kr
   
  
   
Norm 06 - Large
Ta bort
Nyhet för hösten 2006! Den fantastiska Norm 06 är formgiven av Simon Karkov för Normann Copenhagen.
849,00 kr
   
  
   
Väggstol - Utan fodral
Ta bort
En mycket praktisk och snygg väggmonterad stol i polerad aluminium med eller utan fordral i renskinn eller svart skinnimitation. Passar både för hem och kontor.
1.349,00 kr
   
  
   
Aalto vas - Petrol
Ta bort
Alvar Aaltos vas SAVOY, formgiven 1936, kommer alltid att kännas modern. En riktig klassiker som passar utmärkt som present! Finns i klarglas, vitt och jubileumsfärgen Petrol.
1.095,00 kr

Från
designonline....
Skulle vilja börja samla på mig lite saker till nya huset.....

Kommentarer
Postat av: Malin

Ni ska väl ha inflyttningsfest?!

Postat av: AnnicaB

Snygga prylar. Mycket praktiskt set med skålar från Menu. Köpte mina på Designonline.se - använt massor :)
Alvar Altovasen är jätteläcker i petrol - sådan har jag inte... men väl en i klarglas och en "mjölkvit". Den i klarglas har jag just nu julkolor i - kan ju användas till massa grejer mer än tulpaner :)

2007-01-02 @ 21:39:01
URL: http://annicanu.blogsome.com
Postat av: Marajja

Malin: Självklart! Men det dröjer nog! Kram!

AnnicaB: Mmmm, ja, jag vill verkligen ha skålarna. Ännu en anledning att beställa dom nu när du rekommenderar dom! Kul att du hittat hit förresten!
Alto alto, en dag skall de även finnas i mitt hem ;)

2007-01-03 @ 08:41:25
URL: http://www.marajja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback