Vem där?

Undra just vad det är för en liten rackare i magen......!?

Imorse kändes det som att det var en morgonpigg en iaf.
Vaknade vid fem av att jag höll på att få sendrag i båda vaderna (hoppas att det var en tillfällighet och att det inte fortsätter!!).
Då var det nån som satte igång med både karate och boxning i magen tror jag :)
Det sparkade och sparkade och rörde sig som aldrig förr!!!
Jättelänge!

Gick på toaletten (igen, var dit vid tre också...) för jag tänkte att den lill* kanske ville ha mer plats men karaten fortsatte en bra stund även efter det!
Den kanske var pigg? Eller hade ont i magen. Vad vet jag!
Men häftigt var det!
Fast jag har ju en liten plan att vi ska vara vakna länge på kvällarna sen och sova länge på morgonen.....;)
Wish me good luck!

*******************
Kom på att det var länge sedan jag skrev om kläder.
Det beror nog på att det inte varit så skoj på den fronten ett tag.
Dom vanliga kläderna (byxorna) har inte riktigt passat och mammkläder är för stora och jag har bara sett tjock ut.
Nu har jag dock shoppat upp mig på lite klänningar och tunikor och magen har lite mer antydan till kula så nu börjar det kännas lite bättre!
Kan dock säga att det blir väääldigt lite byxor!
Mycket klänning, tunika, kjol, leggings. Ett par mammabyxor, svarta. Dom är dock lite för stora så grenen hasar ca 3 dm nedanför där den bör vara.....
Men bekvämt och snyggt känns det med klänning. Och modet just nu passar faktiskt utmärkt att vara gravid i, tror inte jag kommer behöva köpa så mycket mammakläder.
Idag är jag lite av en pirat, Markus tyckte att det var bara träbenet och svarta lappen som fattades :)
Har svarta strumpbyxor, svarta stövlar, svart polo, svart skjortklänning och svart bälte med stort döskallespänne i silver som sitter högt i midjan.
Så idag är det bäst att ni passar er så jag inte kommer och tar era skatter! :D

Kommentarer
Postat av: johanna

hahaha de var en rolig plan du hade... undrar om den lill* åxå har samma plan. Men jag har kommit på en grej, jag har en massa spännande leksaker bredvid sängen som de bara får ha på morgonen, Då kan man bara lasta upp sakerna i sängen på morgonen och så leker ungarna snällt och mamma får ligga i dvala ett tag till! Men då har jag ju ändå tur för både tilde och julie sover iallafall till 8, man har ju hört talas om ungar som vaknar vid 5 varje morgon, huvva!
kram på dig!

2007-01-11 @ 09:25:33
Postat av: Marajja

Ja visst är den bra ;-)
Annars om det inte fungerar så lånar jag ditt knep!
Mmm, fem är lite väl tidigt.....så åtta är ju strålande! Och sen har du ju hela dan på dig att ta det lugnt och vila och läsa och fika och så....! ;-)
Hahaha.
Kram!
F-n, just nu känns det som att ni bor så långt bort!!! Tråkigt!

Postat av: lilsis

Gud vad kul att h*n sparkar och håller på!! Jag vill också känna det, på dej alltså!

2007-01-11 @ 15:03:05
Postat av: Marajja

Mmm, nästa gång du kommer hem kommer du nog känna!

2007-01-11 @ 15:40:33
URL: http://www.marajja.blogg.se
Postat av: johanna

...jo man sitter ju mest å filar naglarna...

2007-01-11 @ 15:54:34
Postat av: cleo

mmmm, så mysigt det låter!!

2007-01-19 @ 16:25:19
URL: http://cleopethra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback