Ledighet.....

Igår hämtade jag ut 6,7 kg böcker!

Jag vill vara hemma och läsa!!!!!!

Tänk att bara ligga i soffan med lite te, böcker, lite musik osv....

Men, dream on Maria......

Fick även Anna Gavaldas "Tillsammans är man mindre ensam" av min älskling (efter en hint om att jag ville ha blommor och champagne eftersom jag hade namnsdag...).
Den har jag läst mycket bra om så den ser jag fram emot att läsa.

Fick även en flaska Guldus äppeldryck ;-)
Inte fy skam det heller! (Även om det inte är champagne)

Kommentarer
Postat av: johanna

skynda dig å läs böckerna för sen blir det inget läst på många år!

2007-03-01 @ 14:31:35
Postat av: Marajja

Åh shit, jag trodde jag skulle hinna läsa sen, för nu har jag inte läst en bok på flera månader. (eller ehum... minst ett år kanske???)
Förutom Mammapraktikan av Leni Söderberg då.
Men flera av dessa är mamma/tahandombarnböcker så då kanske jag hinner lite av dom nu! ;-)

2007-03-01 @ 15:34:44
Postat av: Sis

Nämen hallå där, det där är en myt att man inte ens ska kunna läsa en bok när ungen är född!! Det går visst. Som man bäddar får man ligga, helt enkelt....

2007-03-01 @ 16:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback