TACK!

Nu får det bli ett svar till er alla!

Tack så hemskt mycket för alla grattis och lyckönskningar i förra inlägget!

Från både mig, Markus och Selina! ;-)

Namnet kommer från min morfars mamma; hon hette Selina Nikolava!
Vi har skippat Nikolava och hon heter Karin Selina..... Karin heter både jag, min mamma och min mormor så det känns roligt att föra vidare!

I onsdags var vi och vägde lilltjejen och då hade hon ökat 200 g i vikt på en vecka och ätit upp sig till sin födelsevikt igen! Hon äter så det står härliga till :-)

Igår tog vi första barnvagnspromenaden, hela familjen. Kändes lite skumt.....nästan lite löjligt till en början men efter en stund kändes det helt naturligt, så som allt annat också har gjort!

Idag tog jag & Selina en promenad ner till farmor/svärmor och satt där en stund, Markus bror med tjej kom också dit och gjorde oss sällskap en bit på hemvägen.
Sen har Selina ätit och jag har ätit och nu sover hon snällt i moster Helenas famn!
Markus är och snickrar på Näset, det gäller ju att fortsätta där också så vi kan flytta dit nån gång....
Lugnt och skönt och mysigt har vi det, mest hela tiden, och jag hoppas att det fortsätter så!
Än så länge är hon en otroligt snäll bebis!

Kram på er alla, jag försöker läsa era bloggar även fast jag kanske inte kommenterar!

image429
Världens finaste!
image430

Kommentarer
Postat av: Hanna

vilken sötnos:)

Postat av: eremo

ruggigt söt!
vilket mysigt hår.
puss på er.

2007-05-11 @ 16:28:48
URL: http://eremo.blogg.se
Postat av: Rebecka

Sicken liten söt-skrott!
Härligt att höra om hur det är att vara mamma :)

2007-05-11 @ 22:26:58
URL: http://veronna.blogg.se/
Postat av: Maria

Mmmm, så fin, jag bara instämmer ;-)

Puss på dig mä Eremo!!

Ja, hoppas det blir dags för er med snart, Rebecka!
Kram!

2007-05-13 @ 21:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback