Nytt försök.

Å idag blev det precis som jag tänkt. Dagen alltså.
Det var väl meningen att vi skulle åka på Näset och jobba lite idag men när jag vaknade imorse så kände jag bara; Nää, jag vill ha en mysdag. En dag med "vanliga" aktiviteter, så som jag föreställer mig att alla, som inte har en massa projekt på gång, lever.
Å så blev det!

Vi låg länge och drog oss, till halv tolv tror jag.
Sen gjorde jag brackafrukost som vi åt uppe i soffan framför kaminen.
Sen somnade lillbruden så då spelade jag och Markus lite dvd-backpacker. Jag vann ;-)
När hon vaknade tog vi en promenad (i soligt och varmt väder) till några kompisar och kollade på deras nyrenoverade nedervåning. Fika fick vi också. Jättefint var det och väldigt trevligt!
När vi satt där blev det världens oväder med åska, blåst och regn! Mysigt!

Hemma igen blev det bad för Selina och dusch för övriga och sen åkte vi till svärisarna och fick porterstek.
Sen satt vi och surrade och eldade i öppna spisen (;-)) där tills alldeles nyss.
En mycket trevlig och skön dag, helt i enlighet med min fantasi imorse alltså!

Imorrn blir det premiär-babysim på Österåsens hälsohem!
image489


Vaddå tuppkam??

Kommentarer
Postat av: Maggan

Visst är väl Selina väldigt lik dig Maria? Ni är i alla fall lika söta!!

Postat av: johanna

sicken sötnos, å vad hon växer! Igår lade vi klart nytt golv i gästrummet och satte till och med dit golvlisterna, det enda rummet som är helt klart i hela huset! Bara för att ni SKA komma snart!!!
puss!!

2007-09-03 @ 08:55:41
Postat av: Laura

Låter som en underbar dag :). Och lilltjejen blir ju bara sötare för varje dag!

2007-09-04 @ 11:12:16
URL: http://laura.webblogg.se
Postat av: Maria

maggan: haha, de va snällt sagt! Det är väl de runda kinderna och frisyren då kanske som är lika ;-)
Johanna: Vi SKA komma. Frågan är bara NÄR? *suck*
Som det ser ut nu måste det bli efter nästa lön iaf...PUSS!!
Laura: ja, det var så skönt!!Ja hon är så fiiiiin!

2007-09-04 @ 12:48:25
URL: http://www.marajja.blogg.se
Postat av: Hanna

Hon är så himla söt!! pratade om det där igår,om att göra saker som en " vanlig familj gör" ?! det dröjer väl ett par år men det kommer väl..hoppas jag hahaa..kram

2007-09-04 @ 13:02:48
URL: http://blogghanna.blogg.se
Postat av: Maria

Ja eller så är det så att en "helt vanlig familj" gör precis de vi gör. Att det är "vanligt" och det där vi drömmer om mindre vanligt...? Jag vet inte jag, men mysigt är det att bara vara iaf!
Puss!

2007-09-05 @ 12:14:21
URL: http://www.marajja.blogg.se
Postat av: Malin

Jag vill också va så där len och fin i skinnet!

2007-09-06 @ 22:17:57
URL: http://highmountain.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback