Hjärnspökena

har stillat sig lite idag. Skönt.
Idag käns inte allt lika hopplöst och jag vågar tro att det kommer bli en bra helg.
Nu hade ju allt kännts så bra, så länge.
Jag trodde verkligen inte att jag skulle "trilla dit" igen. Trilla dit på det tröstlösa grubblandet......

Idag åker vi iaf.
Först till Västerås till min kompis P. Sover där inatt och imorrn tar vi tåget till sthlm alla tre!
På programmet står som sagt shopping imorrn. Därefter middag med en gammal arbetskompis från
Gripsholms värdshus, tillika min thailands-rese-kumpan.
På lördag ska vi på inrednings och design mässa på Stockholmsmässan tillsammans med ett annat par hemifrån.  Ska bli superkul!!
Söndag har jag lovat pojkvännen att vi ska gå på tekniska museet. Det kan nog bli skoj även för mig!

Så med hopp och önskningar om en trevlig helg så får ni ha det så bra!
Rapport om helgen på måndag (om inget otrevligt inträffar).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback