Sista bloggen idag

Anna undrar över vad vi ångrar att vi aldrig köpte.
Detta är min lista:
* Ett par DrMarten´s i brun mocka som jag hittade i London när vi var där på konfirmationsresa i Canterbury. Å de va inte ens mitt fel att jag missade dem. Lärarna sa att vi inte skulle hinna shoppa mer så jag gjorde slut på alla mina pengar i Canterbury men så hann vi gå på stan igen i London......men då var pengarna slut!
* Ett par Levi´s jeans som satt så otroligt bra på mig. Hittade dem innan jul för två år sedan och tänkte att jag skulle köpa dem när jag fått julklappspengar. Men efter jul fanns de givetvis inte kvar någonstans och modellen hade slutat tillverkas.
* Ångrar att jag inte handlade något från Massimo Dutti förra helgen. Hittade så mycket fint.


Nu slutar jobbet om 7 minuter. Skönt!!
Då blir det promenad med mamma och sen iväg på kör.
Känns som att jag kommer börja gråta idag när vi ska sjunga alla vackra sånger....
Känner mig inte riktigt stabil.....

Kommentarer
Postat av: Tilda

Om det är de skorna jag tror att du menar så har jag ett par... köpte dem för minst 10 år sedan. Hade sommarjobbat på ett bageri, och var så glad att jag kunde köpa så dyra skor. Har dock inte använt dem på länge. Har tittat på dem och funderat på om de ska få komma ut lite i höst.

Postat av: Marajja

Ja de var ju 10 år sen jag var i England oxå...
Skulle säkert inte ha använt dem så mycket men just då så sved det oerhört hårt att jag inte kunde köpa dem!!!
Testa att lufta dem lite!

2005-10-24 @ 17:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback