Klump

Hade tänkt skriva ett inlägg om vad jag gjort ikväll men jag tappade lusten.
Tappade lusten när jag insåg att jag bara skriver men får ingen (förlåt Malin, Eremo, Tess och några till, ni är guld värda) respons.
(Nästan) inga kommentarer.
Det måste ju betyda att det jag skriver är fruktansvärt ointressant och värdelöst, eller?
Ser ju att (ingen jättesiffra men ändå) närmare hundra är inne varje dag, vissa flera gånger.
Men vilka är ni då?
Och varför vill ni inte kommentera?

För även fast jag skriver när jag vill och kommer på nåt så vill jag ju ändå att folk ska läsa och ge respons. Utan den kan jag ju lika gärna skriva dagbok på papper, för mig själv.
Det kanske är det jag bör göra.


Kommentarer
Postat av: Marielle

Hej! Jag är inne och läser på din sida mest dagligen, för jag tycker att du verkar alltid ha något roligt på gång.
Får inspiration när jag läser om allt du hittar på.
Jag har ju kommeterat ett par gånger, men har varit lite osäker hur det funkar. Är det Ok att kommentera när man inte själv bloggar?

2006-08-21 @ 22:23:46
Postat av: Marajja

Marielle: Vad roligt! Självklart är det OK! Du får mer än gärna kommentera!

Postat av: eremo

klart du ska fortsätta skriva. fast jag förstår dig, är själv inne på att kanske sluta o blogga. får se hur det blir.

2006-08-22 @ 08:21:37
URL: http://eremo.blogg.se
Postat av: maribah

Klart du inte ska sluta. :)

2006-08-22 @ 08:24:08
Postat av: Storasyster

Nämen nu tycker jag det det luktar lite ynk! Med tanke på att så många ändå läser så skriver du ju inte alldeles i onödan! Man gör ju sådär, jag följer fem, sex bloggar varje dag, men det är ytterst sällan jag kommenterar. Men det betyder ju inte att jag tycker dom ska sluta blogga!!!
För du skriver väl mest för din egen skull? Jag tyckte också det var lite trist att inte så många läste eller kommenterade min blogg, men det var inte därför jag slutade, jag fick liksom brist på fantasi....kanske ska börja igen!

2006-08-22 @ 08:29:14
Postat av: Marajja

Hahah, jag visste att du skulle tolka det så! Tänkte tom skriva en OBSrubrik längst ner igår till dig att jag inte är ute efter medlidande utan bara ville ventilera den känsla jag fick! Roligt att jag känner dig så väl! ;-)
Förmodligen kommer jag heller inte sluta blogga eftersom jag tycker det är så roligt. Men som sagt gick luften bara ur mig igår när jag var laddad för att skriva ett inlägg om min roliga kväll!

2006-08-22 @ 09:07:09
URL: http://www.marajja.blogg.se
Postat av: Storasyster

HA HA HA

Nu vill vi höra om din kväll igår.

2006-08-22 @ 10:15:52
Postat av: Anonym

Jaha... så då ska man få dåligt samvete då :) skoj!! Det är alltid skoj att läsa din blogg.... kanske man bara läser grunnar och inget mer. Själv ska jag nog sluta .. finns ingen tid känns det som :( nååja.. kram

2006-08-22 @ 12:44:52
Postat av: /Hanna

Från tidigare inlägg..

2006-08-22 @ 12:45:40
Postat av: Marajja

HAnna , du behöver inte få dåligt samvete. Det är INTE bra och absolut inte när det gäller något så oviktigt som en blogg!
Nu vet jag ju iaf att du läser!

2006-08-22 @ 13:54:01
URL: http://www.marajja.blogg.se
Postat av: Ann@

Jag läser din blogg dagligen, men brukar sällan kommentera. Men det får kanske bli ändring på det... Jag gillar att läsa din blogg för att du gör saker i ditt liv som även jag gillar att göra som tex åka skoter och att renovera hus.
//Ann@

2006-08-23 @ 10:15:38
Postat av: Marajja

Ann@: Vad kul, roligt att du visade dig! Kommentera gärna mera! Köra skoter och renovera hus är båda roligt men går inte riktigt ihop....tvyvärr...Så det blir nog till att sälja skotern nu i höst men får väl leta nåt nytt sen när vi är färdiga!
(Fast jag vill inte, gillar ju verkligen min skoter....)

2006-08-23 @ 11:20:17
URL: http://www.marajja.blogg.se
Postat av: eremo

hörru, använder du msn?
eftersom jag funderar på att sluta blogga finns det vissa jag ändå vill hålla kontakt med, typ du. så har du msn o har lust så finns jag på [email protected]

2006-08-23 @ 14:13:42
URL: http://eremo.blogg.se
Postat av: Marajja

Ja, alltså jag har ju ingen msn....är väl lite omodern av mig....och tror även det är spärrat på jobbet och det är inte så ofta jag sitter framför datorn hemma.
Men mail går ju bra!
Varför vill du sluta?
Fast de kanske du inte vill berätta....
Kram!

2006-08-23 @ 14:42:01
URL: http://www.marajja.blogg.se
Postat av: Carrie

Hej Marajja.

Har dig i min blogg mapp och klickar igenom ett antal bloggar, främst mode, lite allmäna och politik.
Tycker det ar kul att läsa hur ni ungdomar växer:-)och du har skrivit en hel del om sådant som ar intressant och naturnära. Ej att förglömma modet.Tycker är lite trist mode nu till hösten, mörka färger. Hittade en fin 70tals klänning i grått och rosa på ett kläd/pryl loppis, kanske lite kort för mig, men ett par tights under i grått kan bli fint.
Du skriver mycket bra och har en bra stil.
Vissa bloggar ar populara, ser jag på passagen trots att det står inte mycket i dem.
Har ff ingen uppkoppling får nog vänta till jul :-)

MVH

2006-08-23 @ 20:55:13
Postat av: Marajja

Hej Carrie!

Tack för dina ord. Dom värmer! :D
Ja, det är väldigt mörka färger i höst, men man kan ju alltid matcha med lite ljusare färger!
Klänningen låter jättefin!
Ha det så bra!

2006-08-24 @ 08:29:04
URL: http://www.marajja.blogg.se
Postat av: Tess

Jag gillar din blogg, tittar in här nästan varje dag, du får inte sluta!

2006-08-24 @ 23:29:03
URL: http://dorba.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback