Morgonsysslor

Idag på morgonen har jag varit till Tandläkaren. Kul.
Har inget emot tandläkare men jävlar vad dyrt det är!!!
Och det var inte för att jag hade ett hål som jag var där utan det var för att jag gått till en klåpare förut som gjort konstiga saker i min mun som denne tandläkare nu försöker rätta till a´1500 kr /ggr och det var 5:e gången jag var där nu på ett år........
Men nu är det klart!
Och för att fira detta var jag ju tvungen att göra av med ännu mera pengar...
så följande har klickats hem, dock med bonuscheckar och 25% på valfritt plagg:



Drömde inatt att mina föräldrar skulle skjutsa mig till ett behandlingshem för shoppingberoende......
men att jag givetvis protesterade eftersom jag inte var det utan bara gillade att handla och gillade kläder!
Och som tur var höll dom på hemmet med mig och skickade hem oss igen...
Hmm, tror inte jag ska tolka denna dröm. Tur att jag handlar mest hos HM iaf och inte Gucci eller Prada...

Har inte sovit så bra inatt, kan nog bero på ovädret. Har åskat och regnat hela natten. Å inte blir det ju bättre av mina drömmar.... ;-)

Kommentarer
Postat av: Malin

Fy för tandläkare. Dom kan ju lura av en hur mycket pengar som helst för man kan ju inte direkt säga att dom har fel.

Jag har blivit starkare, får jag också shoppa då?

2006-08-29 @ 10:44:34
Postat av: Marajja

Absolut!!!

2006-08-29 @ 11:26:51
Postat av: maribah

skojar du att man sovit dåligt i natt eller! suck.. men man FÅR shoppa om man vill :P

2006-08-29 @ 11:32:05
Postat av: Polly

Jag tror bestämt att det är såna jeans jag också fick med mig! :)

Postat av: Pernilla

Halloj! Du verkar ha ungefär samma längd på håret som mig (håller på sparar ut, inte haft "långt" hår sen jag var 7 år!)jag undrar om curls rock-produkterna passar dig. Det ger nästan ingen styrka eller definition alls, jag är van att ha produkter som "känns" i håret och det gör inte dessa. Passar nog bättre ett "naturligt" långt lockigt hår, men det kanske du har nu? =)//Pernilla

2006-08-29 @ 19:36:28
URL: http://makeupmaniac.webblogg.se/
Postat av: Marajja

Maribah: Nej, inget skoj här inte =)

Polly: Aha! Hur sitter dom?

Pernilla: Vilken längd har du? Om du tänker på bilden på min startsida så gäller inte den längden längre, nu är det mera pageaktigt! :)
Har inte heller haft långt sen jag var 10!
Ja det är ju det som är grejen, jag har ingen aning om vad jag ska ta i håret! Har ju testat med de vaxer/cremer jag har men de är ju för fasta, det blir bara som en tjock klistrig massa som det knappt går att stoppa in händerna i! Så för det mesta nu blir det bara en dusch/blötning av håret sen får det självtorka utan något i och då blir det jättelockigt men med en massa friss och utan glans!
Så något måste jag ju ha, men vad....?

2006-08-30 @ 08:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback