Måndag

Måndag idag och jag är inte ledsen!!!
Hade ingen ångest igår (inte på hela helgen) och
är inte ledsen idag så som jag varit de senaste veckorna.
Så jäkla skönt!!!!
Kan bero på att det varit en lugn och bra helg utan stress och press.....
Bara att hoppas på att jag kan hålla i detta nu och inte börja deppa igen...
Jag har på nåt konstigt sätt så svårt att bara vara glad. Det är som att jag tror att man MÅSTE vara ledsen eller grubbla över något. Att jag inte får vara bara glad och nöjd. Det är nästan så att jag inte vet hur man gör då....

Känns som att det är nåt jag måste joba med. Att tordas tro att livet bara är bra utan bekymmer. För det är det ju. Men jag är en typisk "TÄNK OM"-tänkare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback