Nu tar vi nåt annat!

Idag är det fredag och hela helgen väntar.
Skönt!
Nu har jag precis varit och ätit lunch med mitt arbetslag.
Det blev en kycklingsallad MED bröd och dressing på den lokala pizzerian. Mycket gott!
Idag när jag slutar så ska jag åka och hämta min systerdotter P, 8 år.
Hon ska sova hos oss inatt, mysigt!
Vet inte riktigt vad vi ska hitta på.
Baka smörgåstårta till min kusin som fyller år imorrn ska vi iaf göra!
Sen så tyckte jag att vi skulle kolla på Så ska det låta men det lät inge bra. Hey Baberiba skulle vi se tyckte hon.
Har inga planer för resten av helgen heller å det känns så skönt!

*******

Vid vårt nya hus så ligger det en sportstuga på en avstyckad tomt. Den tillhör anhöriga till den tant som bott i vårat hus. Idag så kom dom dit och skulle hämta en massa grejer i vårt hus som denna tant har haft så Markus hade träffat dem, ett par i 70-årsåldern, och de hade varit supertrevliga!
De hade också en son som var i Markus ålder som egentligen ägde stugan. Känns ju lovande!
Vore riktigt skoj att få lära känna lite nytt folk som är trevliga och roliga, speciellt eftersom de har stugan så nära. Vi skulle också få lite grejer som var kvar i huset, om det var någor vi ville ta rätt på.
Jag vill också vara ledig och vara och greja där borta!

*******

Dagens klädsel:
* Ljusblå jeans
* Svart
halv-urringad tröja
* Kromfärgat SNÖhalsband
* Grå jeanskavaj
* Nyaste stövlarna

Mycket värdelöst vetande nu!
Men kram på er iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback