Hallå, hallå!

Jag lever men det är mycket nu.. ;-)

 I helgen var det bl a lilla julafton med tjejerna, julkonsert med kören och myshelg med kompisarna från Östersund!

I måndags var det dags för ultraljud igen (i Östersund) och allt såg bra ut. En mycket livlig rackare i magen :D Datum för nedkomst är 17 maj! ( Fast vi får väl se.....själv hade jag ju räknat ut det till 30 april men men.......den lill* tittar väl ut när den är redo!) Kul att få se h*n igen iaf! Lite julklappshandling blev det också!
 
Imorrn är det after work på jobbet där jag ska vara med och laga en hel del olika snittar!

På fredag ska granen hos mormor kläs, julmaten handlas och julköttbullarna rullas!
 
På lördag blir det sista julklappshandlingen, i Sollefteå denna gång. Tänkte även att jag skulle hitta nåt fint till mig själv! Sen det sista julstöket med granklädning, städning och skinka! Sen är det jul!!!!!!!

Just nu ligger det lite snö på backen men dom hotar ju med många grader varmt till helgen så vi får väl se......

Hittade en lista hos Laura som jag tänkte fylla i på en gång:
5 Saker jag skäms för:
*Min rumpa
*Bråka (el "diskutera") inför folk!
*Att jag ibland inte orkar lyssna på folk jag pratar med utan bara lyssnar halvhjärtat samtidigt som jag funderar på nåt annat.....
*Ibland skäms jag för att jag äter som en häst! ffa om övriga äter som myror.....
*Att jag ibland stör mig på folk av jättetöntiga orsaker (alltså jag behåller den punkten Laura!!!)

5 Saker jag vill göra nästa år
*Föda barn (vill och vill men jag måste väl!)
 *INREDA & FLYTTA IN I HUSET!
*Komma på vad jag ska syssla med i framtiden
*Ta det lugnt och umgås mycket med dom jag tycker om
*Gå ner i vikt

5 Saker jag gjort detta året som jag aldrig kommer glömma
 *Köpt hus
 *Blivit med barn
*Renoverat hus....
*Varit till Grekland (inte så märkvärdigt men jag lär ju inte glömma det iaf...)
*Sålt skotern

Kommentarer
Postat av: Laura

Va kul att du också hakade på :). Måste säga att jag fnissade för mig själv när jag läste detta:

5 Saker jag vill göra nästa år
*Föda barn (vill och vill men jag måste väl!)

Du är allt bra söt och rolig du ;). Kram!

Postat av: Anna

Hej igen! Kul att jag är en så bra kompis att du drömmer mardrömmar om mig.... Skoj.. Får nog jobba vidare på min image. ;-) Allt är bara bra med mig. Kommer hem på fredag! Ska bli tokigt skönt ska du veta. För första gången ser jag fram emot julmaten, den är ju ingen höjdare här i Norge. Huvva, tacka vet jag köttbullar o skinka! Hör av mig i helgen så får vi hitta på nåt. Hälsa familjen! Nu ska jag stressa vidare med allt som ska bli klart innan jul.
Kramar

2006-12-20 @ 21:07:12
Postat av: Malin

Hola chica!

Har du skickat paket till mig??

2006-12-20 @ 21:37:57
URL: http://jamtlandstaus.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Önskar dig en trevlig Jul och att dina önskningar ska slå in.

2006-12-21 @ 09:30:11
URL: http://blogg.passagen.se/Karenina771
Postat av: Anonym

Opps... blev något fel med adressen.
Lite konstigt, men..., God jul!

*hugs*

2006-12-21 @ 10:00:50
URL: http://blogg.passagen.se/karenina771
Postat av: Marajja

Laura: haha, tack!

Anna:Ok, vi hörs!

Malin: Jajjemänsan, tomten Maria du vet! ;-)

Tack carrie! Detsamma!!

2006-12-22 @ 08:14:52
URL: http://www.marajja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback