Dagens saning:

24883-95

Bara kände för att lägga ut denna bild!
Så här ser jag ju ut allt som oftast, denna årstid.
Jag går inte runt i matchade outfits och fina kläder varje dag, mest bara när jag vaknat någorlunda tidigt eller tänkt ut nåt kvällen innan.
Dagens klädsel är resultatet av; 1. jag kom inte upp ur sängen förrens 07:40 (jag börjar 08:00)
                                                           2. Jag var otroligt frusen imorse och ville bara ha något VARMT!
                                                           3. De flesta av mina kläder ligger just nu i en enda stor hög på 
                                                               sovrumsgolvet. Lite svårt att hitta något......

Och varför jag vill dela med mig av den bistra sanningen vet jag inte men så blev det.......=)



Kommentarer
Postat av: Carri

Vadå bistra sanningen,inget fel på din outfits,tycker jag.

2006-02-21 @ 00:07:51
Postat av: Marajja

Haha, tack! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback