Semester då?

Ja så vad gör jag då på min semster?

Hmm...tar det väl i ordning då.

Fredag: Skön kväll på verandan, det var ju nästan tr-O-piskt ute. Spelade TP till klockan tre på natten. Mycket trevligt!

Lördag: Arbete på gården. Vedtravning mest. Sen en lugn och skön kväll med min darling, bl a kollade vi på Harry Potter.

Söndag: Mera arbete. Vedtravning, risdragning, gräsröjning och krattning. Middag hos svärföräldrarna.
Kollade på Tjena Kungen. Tyckte den var mycket bra!

Måndag: Första egentliga semesterdagen. REGN! :( Tog en promenad med en kompis och dennes lille bebbe och satt sen där och fikade och surrade mest hela dan!
Kollade på Stolthet och Fördom. Bra den med! Tyckte dock inte S, man 30 +, han drog efter ca 20 min :)

Tisdag: Shopping sundsvall. Mycket trevligt! Promenad med nya stavarna. Kollade på Walk the line. Igen.

Idag: Varit med mamma på Kakkalas!! ( eller krus-kalas som det heter är) Det är en by som ordnar, 75 sorters kakor, kaffe, en massa folk, lotter och underhållning. Fick nog en sockerchock efter de ca 10 kakorna jag tryckte i mig......
Sen mera vedtravning och krattning och gräsklippning.
Å nu sitter jag här. Lyssnar på Bob Seger och surfar runt lite....

Hur fort kan tre veckor gå??

Observation: Så här mycket har jag inte kollat på film på superlänge! Sena sommarkvällar har alltså visat sig utomordentligt bra för denna syssla!

Kommer nog vara lite dåligt på att uppdatera här men jag håller koll på er ;-)

Kommentarer
Postat av: eremo

ja du har det bra du, skönt för dig
o jag är inte alls bitter.

Postat av: Malin och Julia

Hallojsan!

Nu är det ju så att både jag (malin) och Julia ska till Fäviken så det vore ju som skoj om vi kunde ses och svinga en bägare eller två.
Skriv en rad till [email protected] kanske vi syns på Hammarn imåra!

Ma råkes i Fäviken!

2006-07-25 @ 01:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback