Semester -snart!

En dag kvar sen börjar min efterlängtade tre-veckors semester!

Ska nog inte åka någonstans utan bara vara "turist" i min egen kommun den här gången.
(Markus jobbar)

Har införskaffat ett gäng böcker:

* En shopaholics bekännelser
* Ego Girl
* Jenny
* Självkänsla.nu
* Viktiga boken
* Stora boken om Vädret (som jag tänkte bläddra lite i och sen ge bort till pappa, så kan man väl göra?)
och Johnny Cash självbiografi, som jag börjat med. Den är riktigt bra!

Förutom att bada och läsa och "turista" så ska jag nog också trava ved, röja gräs, dra ris, klippa gräs och renovera.
Ska försöka komma på någon bra dygnsrytm som innefattar motion, kroppsarbete, bad, slappning och sömn i lagoma doser!

Vad ska ni göra på semestern?

Kommentarer
Postat av: Agneta

Det är nog rätt skönt att inte stressa iväg någonstans när man har semester. Jag ska inte vara ledig förän i augusti, men då ska vi nog ta en sista-minuten någonstans och bara slappa i en vecka. Annars ska jag träna på mitt eget jympapass hela sommaren ;-).

Postat av: anna

vad härligt det låter :) Bra böcker dessutom! jälv ska jag till södertälje och östersund först och sen blir det sthlm en vecka i mitten av augusti :)

2006-07-06 @ 17:34:26
URL: http://annawii.webblogg.se/
Postat av: Malin

Hej hej!
Ja jag ska på stråket och sen Fäviken då..efter det har jag en vecka på mig att vila upp mig innan jobbet börjar igen. Lät inte så skoj nu när jag tänker efter.

2006-07-06 @ 20:27:55
URL: http://lillstumpans.blogg.se
Postat av: Carrie

Jag ska bara lata och vila mig, bada, sola, bara ta det lugnt.
Läsa några böcker i sommar. "Årstafrun" av Widding.
Önskar er en trevlig semester.

2006-07-06 @ 23:06:38
Postat av: eremo

vadå semester?
:(

2006-07-06 @ 23:38:27
URL: http://eremo.blogg.se
Postat av: Marajja

Agneta: Ja det är skönt att bara vara. Men det kommer ju ni vara utomlands också! Jobbigt att träna på passet i denna värme! Men det låter som ett bra upplägg på musiken!

Anna: Mmm, vi får väl hoppas det! Jag hoppas att det blir bra väder iaf! Ska du till Östersund under Yran? Hoppas du får en bra sommar!!

Malin: Jo men lite skoj iaf! Och så får du väl tänka på att du ska iväg i höst!

Carrie: Din semester låter som min fast utan huspyssel! Ha det så bra!

Eremo: Det mest negativa med att plugga :(

2006-07-07 @ 08:11:07
URL: http://www.marajja.blogg.se
Postat av: elin

Viktiga boken är jättebra och inspirerande. Även hennes förra bok busenkelt är guld...kramar

2006-07-11 @ 12:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback