Länge sen sist...

Så nu kommer tadamdamda, en lista!
Snodd från
Linda K

DAGENS VILL HA: Ett par Fryes! Men det finns inga till salu begagnade som passar mig. Har någon ett par Campus i färgen saddle i strl 40, välkommen att höra av er!
DAGENS KLÄDSEL:svarta jeans, svart polo, rosa huckle. Mucho tråkigt...
DAGENS SMINK: Täckstift, lite puder, lite rouge, mascara
DAGENS FRISYR: instoppat rufsigt under ett huckle
DAGENS HÄNDELSE: hmm...morgonpromenaden till jobbet!
DAGENS LÅT: ingen speciell faktiskt
DAGENS PLANER: funderar på om jag ska gå på kören eller åka till vän och fika och gosa med bebis
DAGENS SAKNAD: MARKUS
DAGENS DUMMASTE: Att härnösands affärer är stängda på lördag
DAGENS SJUKA: Att en pelletssäck har blivit ca 300 kr dyrare sen i vintras!!!!!
DAGENS DROG: mandariner
DAGENS ROLIGASTE: samtalet från P
DAGENS FAVORIT: maten från igår som jag får till middag även idag!
DAGENS KRAM: Går till mig själv! :)
DAGENS PUSS: Till Markus i småland!
DAGENS KÖP: Lunch. Blev övertalad att följa med ut trots att jag hade matlåda. (Var inte så svårövertalad)
DAGENS GODIS: Fick en bit chokladkaka med digestive i, den var ganska god.
DAGENS HUMÖR: Vädigt bra faktist!
DAGENS ORD: vinter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback