Hallå hallå!

En timme kvar.

Sen är det bye bye jobb på ett bra tag. Vet inte riktigt hur länge.

Fast just nu så tror jag inte riktigt att jag fattat, känns ju som en vanlig fredag ungefär.

Men skönt ska det bli!

I helgen ska jag STÄDA (med jättestora bokstäver) så jag sen kan vila och vara lite ledig!

Så får vi väl se när den lill* krabaten vill titta ut!

Tror inte det är allt för länge kvar för det är bra trångt därinne och mycket sammandragningar....

Spännande!

Men jag ska bli bättre på att slå igång datorn hemma så jag kan hålla er uppdaterade, jag lovar..... ;-)

Kommentarer
Postat av: eremo

men gu va tiden ändå gått fort, ja för mig iaf.
:)
njut nu, jag tror Bubblan kommer snart jag.
puss

Postat av: Frida

Åh vad spännande! Håller med ovanstående om att det gått fort, det känns inte som om det var särskilt länge sedan du avslöjade att du hade en liten därinne.

Lycka till! Håll oss uppdaterade :)

2007-04-29 @ 14:43:11
URL: http://www.cultdesign.blogg.se
Postat av: Malin

GRATTIS!
Skynda dig hem nu och berätta allt och bilder vill vi se!

2007-05-02 @ 11:38:30
Postat av: Tess

Hur går det för dig? har bebis tittat ut ännu?

2007-05-08 @ 08:34:25
URL: http://dorba.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback