Sjuk.....

*suck*

Nu har jag varit förkyld ända sen påskhelgen, så jäkla drygt!
Kulmen verkade dock komma i tisdags.
Innan dess har jag varit lite sådär småförkyld men natten mot tisdagen vaknade jag med grym magknip!!
Blev ju lite fundersam; var det starten på förlossning, magsjuka eller nåt annat??
Låg och vände och vred mig hela natten och mådde ganska illa.
Ringde och sjukanmälde mig på morgonen och hann precis lägga på luren när det bara var att rusa och spy!!!
Sen var jag däckad hela dan.
Spydde inget mer men sjukt dålig i magen, magknip och ganska hög feber.
Gick dock över alltihop under natten till onsdagen.
Mycket skum ett-dygns-sjuka.....

Ny är jag bara förkyld som innan igen; snorig, täppt i näsan, hes....

Idag på em ska vi göra något mycket vuxet!
Vi ska till en revisor (eller nåt liknande iaf).
Han ska få hjälpa oss med deklarationen, vi är ju numera ägare av en lantbruksfastighet så det finns visst en hel del avdrag man kan göra....

I huset går det mycket bra just nu. Det mesta börjar bli spånskiveinklätt, muren är putsad och spacklad, klinker inköpt till hall och kök och igår var jag och kikade på tapet till köket.
Det lutar åt en ljus vaniljfärgad med ett mörkare sirligt mönster på.
Ska fota och lägga in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback