Bilder

Nu har jag laddat in lite nya bilder och då kom jag ju också ihåg vad vi gjort den senaste tiden!

Vi har varit till en levande fäbod och fikat och kollat på killingar och fjällkor med syster Kickan och systerdotter P:

Kickan blev helt kär och ville ta med sig alla 12 killingar hem, djuren var ganska nyfikna på Selina och till sist den lilla stugan som vi fikade stut och kaffe i!

Farfar (Selinas alltså) har fyllt 70:


Selina har börjat sova i egen säng, gick galant från första stund! Jag lade ner henne, gick och duschade och när jag kom tillbaka sov hon:


Så här kan det se ut när det är blöjbyte på Näset:


Min vän Johanna med familj var hemma på visit. Mycket trevligt!! Här är deras två trollungar och våran (Johanna, hojta om det inte är OK att lägga ut bild på dina barn!!)

Tilde, Julie och Selina. Visst är dom söta!?

Sen har jag, Kickan och Selina varit till Östersund och shoppat lite och fikat.
Här är jag en riktig "lattemorsa".  :-D Vi har varit till Sundsvall en sväng också och imorrn ska vi dit igen tillsammans med "faster" T.


Och så här kan man se ut om man är världens sötaste 3-månaders-bebis:


Nä nu måste jag sova om jag ska orka kliva upp vid halv åtta imorrn. Så tidigt har jag inte klivit upp på länge!
GONATT!

Kommentarer
Postat av: Malin

Nämen titta du lever! :)
Selina börjar väl snart skolan hon. Hihi. Tur man inte växer i den där takten hela livet...

2007-08-14 @ 07:35:36
Postat av: Hanna

Hejas! Tittade in en snabbis, vad kul att se så många bilder. Oj vad hon växer! Stora kramar från Hanna!!!

2007-08-14 @ 12:41:59
Postat av: Hanna

Ena riktiga sötnos är ni 2....kram

Postat av: johanna

söta ungar måste visas för omvärlden!! Har just smällt i oss en kastrull me marias makalösa currytonfisk, inte dumt!!
kramar från oss!!
ps kommer ni snart hit?? ;)

2007-08-14 @ 19:34:17
Postat av: Agneta

Shit! Tiden går verkligen superfort. En riktig sötnos är vad hon är :). Och ett charmtroll. Hon har en väldigt fin mamma också. Kram!

2007-08-14 @ 19:34:41
URL: http://atomflickan.webblogg.se
Postat av: Marajja

Malin: Ja vi lever!! Om de skulle va så du av nån anledning försökt maila mig så har jag inte jobmailen längre, jag ignorerar dig inte! Hur är de me dig? Kram!
Hanna W-H : Ja det går så jäkla fort!!! Gu va hon leker med din giraff! Eller leker och leker, äter på den! Den är tydligen supergod ;-) Har sett att du ringt, jag SKA ringa dig! Kram!
Hanna S: NI MÄ! :-D
Johanna: Ja eller hur! Currytonfisk, hmmm det var det SVINLÄNGE sen jag åt. Bra att du påminde mig, de ska jag göra nån dag! Ja när kommer vi ner *suck*. Jag lyckas typ inte slita Markus
från Näset för dop nästan.....SJälv känner jag att jag skulle behöva det. Vi får se. Kram!
Agneta: Charmtroll är verkligen rätta ordet!!! Tack å kram!

2007-08-14 @ 23:18:13
URL: http://www.marajja.blogg.se
Postat av: Malin

Haha. Nädå jag det trodde jag inte och om det skulle vara så så förstår jag att du har mkt att stå i! :)
Bara bra här. Tillbaka på jobbet nu *stor suck*
Har varit i dina
hemtrakter två gånger i sommar och inte har jag lyckats säga hej. Fy mig! Ena gången for jag iaf förbi (besiktning av bilen) men då såg det så tomt ut hemma hos er så (för det e ju dumt att använda mobilen..hihi).
Ha det fint!

2007-08-15 @ 07:41:53
Postat av: Jonny Edström

Tjena Maria,var ett tag sen!!Funkar att tjuvläsa blogg i Oslo åxå!!Det var ett underbart väsen ni lagat!!Hälsa Markus och ongen!!

2007-08-15 @ 20:50:37
Postat av: eremo

Hon är så sjukt söt så jag dör, ja Selina oxå.
;)

2007-08-16 @ 02:12:15
URL: http://eremo.blogg.se
Postat av: Laura

Åh, vad härligt att se en massa bilder! Verkar som att ni njuter till fullo och har en alldeles ypperlig sommar :). Träffade en gammal kompis och hennes sex månader gamla lillflicka Vera när jag var uppe i Haparanda och blev tokförtjust i den lilla sötnosen. Nästan så man vill ha barn själv, men det lär väl dröja en tio år kan jag tänka mig. Nåja, det kommer en tid för allt :). Kramar i massor!

2007-08-16 @ 14:13:59
URL: http://laura.webblogg.se
Postat av: Marajja

Men Jonny! Ja de va länge sen!
Hör att du bara tjänar pengar du där borti Norge;-)
Du kanske ska meka ihop en själv!?
Jag ska hälsa! Ha de så bra!
Eremo: MMmm instämmer som vanligt! Jag skulle kunna äta upp henne mest hela tiden! Kram!
Laura: Somaren har varit mycket bra trots halvdant väder! Ja det är ju igen mening att skaffa barn förrän det känns rätt! Å den känslan verkar ju kunna komma över en natt sådär... :-)Ha det så bra!

2007-08-16 @ 16:20:09
URL: http://www.marajja.blogg.se
Postat av: Jonny

Jorå det ska mekas ihop en snart...

2007-08-16 @ 18:27:20
Postat av: johanna

jaså ru brollan, vem bli de mä rå??

2007-08-18 @ 15:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback