Söndag hela veckan.

De är vad jag har det. Men idag är det den "riktiga" söndan och slut på helg.
Dom går fortfarande lika fort. Helgerna alltså.
Den här helgen har vi gjort samma som alla andra helger, renoverat.
Fast i fredags var vi ju och kollade på "allt för byns" första tjuvtitt.
Riktigt bra var det, tycker jag, undra just om det är för att man känner dom eller om resten av sverige också kommer tycka det?
Skulle va himla kul att åka ner på premiären på Intiman i november!!
Sen plockade jag lite krusbär och vinbär också, som ska bli (imorrn kanske?) kräm och kaka.
Fredags kvällen spenderades hemma i soffan med varsin tidning och ett miniglas madeira (är det tantvarning på mig eller.....) för mig och en whisky för Markus. Selina sussade vid åtta som alla kvällar. Hon sover som en ängel!

Igår och idag har vi som sagt "jobbat" på Näset. Jag har målat spiskåpan som M byggt och panelen på köksön och skrapat tak. Förbannade jävla tak. Gonna´ take forever!
  
Skittak.                        Köket börjar ta sig.

Igår fick vi middag hos svärföräldrarna, mycket skönt!
Idag fyllde Kickan 20! Grattis grattis! Så då blev det tårta där till middag.

Selina surrade som tusan ikväll, det blir mer och mer för varje dag, längre och längre haranger.
Imorse sa hon hello och häromdan var det ume. (Ja, med lite fantasi alltså!)
Hon är så glad hela tiden och så jäkla söt! Jag förstår inte hur man kan va så go och fin ;-)
Skulle alla bebisar vara som Selina så skulle jag kunna ha en liten bebis jämt!
Nu är hon iaf 3½ månad, väger 5260 g och är 58 lång.
Världens coolaste:
 image482

Imorrn ska jag klippa mig. Ska bli grymt skönt, ser ut som en permad tant just nu. *suck*
Å Johanna, häromdan när jag föreslog att vi kanske skulle ta och åka ner nåt till er så sa M att "vi får väl ta å göra de då"! Så va vet man, vi kanske kommer ner i höst. Gör ni nåt speciellt i september?

Kommentarer
Postat av: Marre

GUUUUD va fint köket blir jag måste bara ta fingrarna ur..... o komma! haha vad söt hon är selina! Ja Meja ha börjat snurra rint flera ggr nu kom på att de är rätt skoj! Ska oxå i väg till frizzan i morrn ser ut som en tromb ha slagit ner i min skalle. Ja all hjälp med detta bloggande tar jag tacksamt emot! Vi kan kanske ta en dejt i veckan Kramen

2007-08-19 @ 22:30:24
Postat av: Tess

Men vad fint köket blir! och vad söt hon är eran lilla tuffing!

Postat av: Agneta

Verkar verkligen som att köket kommer att bli kalasfint! Ni är duktiga ni som orkar hålla på så mycket och så länge. Kram!

2007-08-20 @ 12:40:43
URL: http://atomflickan.webblogg.se
Postat av: Hanna

Härligt och stort kök!!!
Vilken hel go liten tjej ni har, så himla söt. Kramar till er alla från oss här i stockholm.

2007-08-20 @ 18:47:28
Postat av: Åsa

Jösses vilket härligt kök ni får! Det är nog värt allt slit till slut....

2007-08-20 @ 21:19:17
URL: http://ace67.blogg.se
Postat av: Malin

Coolaste tjejen på Hammarn! ;)

2007-08-22 @ 08:09:42
Postat av: Marajja

Marre: Ja kom å titta! Ikväll är vi där!
Tess:Tack och jag håller med!
Agneta: Ja men det är ju inte utan att man är ganska less....Men det är väl bara å bita ihop!
hanna: Kram tebax!!!
Åsa: Det är det nog, LÄNGTAR tils vi kan flytta dit!
Malin: Eller hur! ;-)

2007-08-22 @ 11:07:56
URL: http://www.marajja.blogg.se
Postat av: johanna

de är bara å komma, ni är välkomna när som helst. Då får vi äntligen några att laga riktig mat med, lite trött på våra köttbullekompisar här nere;)

2007-08-22 @ 13:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback